Senaste nytt

Menzies Executive Lounge, Arlanda - Nya öppettider!

Jag gillar iofs att dubbelsäkra, kontrollfreak som jag är. Jag brukar screenshota allt i telefonen eller paddan. Sen skriver jag ut allt på papper som jag har i en mapp. Papper kan också försvinna. Gissar att jag likväl tar ut ett BP även som säkerhet om inte Passbook funkar eller telefonen skulle gå sönder.

Jag ska prova Menzies Executive på torsdag denna vecka vid en resa till Cologne. Har bara testat den andra loungen tidigare. Har Eurocard för inträde. Flyg avgår vid 17 men jag tänkte vara på plats tidig eftermiddag för vin och lite emails. Jag är bara EBS och kommer då inte officiellt in i SAS lounge. Kommer man in hos SAS om man tjatar lite?

Jag ska prova Menzies Executive på torsdag denna vecka vid en resa till Cologne. Har bara testat den andra loungen tidigare. Har Eurocard för inträde. Flyg avgår vid 17 men jag tänkte vara på plats tidig eftermiddag för vin och lite emails. Jag är bara EBS och kommer då inte officiellt in i SAS lounge. Kommer man in hos SAS om man tjatar lite?
Nej, men det går att köpa sig in. Billigare vid förköp, tror jag.

Tjat kommer nog inte att fungera, men vid incheckningen online brukar man bli erbjuden att besöka deras lounge för 199 SEK. Det är dyrare om man betalar på plats.
Vill du besöka Menzies Executive lounge (som denna tråd handlar om) så går det bra med ditt Eurocard. Det kostar då bara 130 kronor. Det beror alltså lite på vad du värderar. Det kan ju vara roligt att testa en ny lounge men inte besökt innan också :)

Toppen