Senaste nytt

Medlemsrecension = Eurobonuspoeng

Hei, jeg kan berolige alle som har bidratt med fine medlemrecensioner at poeng skal sendes ut nå. Det har tatt litt grunnet sommerstengt i juli og en hektisk august. Fra vår side betyr det denne uken. Forhåpentligvis har alle bidragsytere sine poeng i nær fremtid. Igjen, takk for recensioner.
Vi sender ikke ut poeng fortløpende, men gjør dette når vi har samlet flere recensioner. Derfor tar det kanskje litt mer tid enn det mange ønsker.
Mvh. Redaktøren

Hei, jeg kan berolige alle som har bidratt med fine medlemrecensioner at poeng skal sendes ut nå. Det har tatt litt grunnet sommerstengt i juli og en hektisk august. Fra vår side betyr det denne uken. Forhåpentligvis har alle bidragsytere sine poeng i nær fremtid. Igjen, takk for recensioner.
Vi sender ikke ut poeng fortløpende, men gjør dette når vi har samlet flere recensioner. Derfor tar det kanskje litt mer tid enn det mange ønsker.
Mvh. Redaktøren

Någon uppdatering på detta? Har gått cirka 3 veckor nu utan några poäng inom siktet.

Mvh. Redaktøren

Någon uppdatering på detta? Har gått cirka 3 veckor nu utan några poäng inom siktet.

Alltså, hur svårt ska det vara?
Föra över poäng går på sekunden(?) och bidrar med medlemmarna med recensioner så är det rimliga väl att ersättningen ges vid publiceringstillfllet

Hej.. Jag har tipsat redaktören om att trots hans väldigt tydliga inlägg ovan om att man samlar ihop ett antal veckor innan han skickar över detta till EuroBonus som jag gissar är en manuell handpåläggning, så börjar medlemmarna bli lite otåliga.

MVH,
Moderator

Hej.. Jag har tipsat redaktören om att trots hans väldigt tydliga inlägg ovan om att man samlar ihop ett antal veckor innan han skickar över detta till EuroBonus som jag gissar är en manuell handpåläggning, så börjar medlemmarna bli lite otåliga.

MVH,
Moderator

Det kanske finns en poäng med att ha 3-4 årliga överföringar (datum) för att skapa någon form av förutsägbarhet för medlemmar.

God fredagskveld. Jeg kan forsikre at alle poeng er overført som avtalt til alle vi har fått informasjon fra. Som Holmion forklarte er det slik at vi samler opp og gjør dette fra tid til annen. Denne gang tok det nok litt ekstra tid men det kommer alltid. Jeg vet selv ikke hvor lang tid det skal ta fra man overfører til man mottar. Men om det skal skje umiddelbart, skal alle vi har fått informasjon fra, fått sine poeng. Check it out;)

Toppen