dashboard
Administrator
Hej, dette skal jeg sjekke på mandag, du var vel med på første overføring, samme som Arbner, som her bekreftet å ha mottatt sine poeng...Jag har väntat ett halvår snart
Hej, dette skal jeg sjekke på mandag, du var vel med på første overføring, samme som Arbner, som her bekreftet å ha mottatt sine poeng...Jag har väntat ett halvår snart
God fredagskveld. Jeg kan forsikre at alle poeng er overført som avtalt til alle vi har fått informasjon fra. Som Holmion forklarte er det slik at vi samler opp og gjør dette fra tid til annen. Denne gang tok det nok litt ekstra tid men det kommer alltid. Jeg vet selv ikke hvor lang tid det skal ta fra man overfører til man mottar. Men om det skal skje umiddelbart, skal alle vi har fått informasjon fra, fått sine poeng. Check it out![]()
Du har fått 3000 poeng. De har gått ut fra meg men hvor lang tid det tar, vet jeg ikke. Alle som skulle få 2500 poeng, har isteden fått 3000 poengTack för ett snabbt svar. Har precis gått igenom samtliga poängregistreringar sedan januari 2016 och ingenstans finns en överföring på 2500 poäng.
Du har fått 3000 poeng. De har gått ut fra meg men hvor lang tid det tar, vet jeg ikke. Alle som skulle få 2500 poeng, har isteden fått 3000 poeng![]()
I see. Noen her som vet hvor lang tid det skal ta? Siste overførsel ble gjort denne uken så la oss ta helgen i ro og fred, så burde poengene være på plass tidlig neste uke. Om ikke tar jeg kontakt med EurobonusDet uppskattas, dock inga 3000 poäng heller.
I see. Noen her som vet hvor lang tid det skal ta? Siste overførsel ble gjort denne uken så la oss ta helgen i ro og fred, så burde poengene være på plass tidlig neste uke. Om ikke tar jeg kontakt med Eurobonus![]()
Och vad händer om de får poäng och sedan inte godkänner att det publiceras? Ska de betala tillbaka poängen då?Jag tycker att det vore rimligt att den som skriver en recension som redaktionen vill publicera först får sina poäng och därefter godkänner en att ens recension får publiceras.
Denna tråd skapades för att meddela att man ska få poäng för publicerad recension, inte för att någon saknat poäng.Kom igen, får man poäng så har man godkänt publiceringen.
Blev fel i mitt inlägg men hoppas du får förstår vad jag tänkte.
Uppskattar att du skriver och att du inte gör det för lite poäng men eftersom ansvariga till sida gått ut och lovat det inbringar en viss ersättning i form av poäng så förväntar sig en del att det efterlevs och funkar
Fortfarande, det går att skicka över poäng på sekunden till de som vill ha betalt för sin recension.
Å ena sidan har vi en stor communitysida med många läsare med investerare bakom sig och på andra sidan en medlem som skriver en recension och vill bidra och ge till sidan.
Tycker det är så arrogant och patetiskt att den som bidrar ska behöva tjata in poäng i efterhand, det ska bara funka istället för att komma med bortförklaringar.
Om inte den här tråden hade kommit till liv, hade det aldrig skickats poäng från BC till de som väntar och väckt fråga?