TreD,
Helt enig! Fast att upprätthålla en elementär stil och klass tycker jag inte bara hör hemma i finare miljöer; utan överallt. Det var så sent som i december jag såg ett gäng (alltså 4-5 personer) spatserandes runt på Landvetter flygplats iklädda någon slags velouroverall i himlens alla färger. Destination Tenerife. Kanske inte behövs så mycket mer i kommentarer med tanke på destinationen men varför i hela friden går man runt i pyjamas i offentliga miljöer???
Har också flugit i SAS Business CPH-NRT där en ensamresande mor med "vet-ni-hur-dyrt-det-är-att-se-så-här-billig-ut—utstrålning" med ett antal telningar (hennes nationalitet har inte med saken att göra) lät dessa barn göra vad som helst. Det krossades glas, sprangs i mittgången, bråkades... Jag trodde helt klart att jag var på väg till Tenerife och inte till Tokyo. En Op-Up på så många personer finner jag omöjlig, likaså Optiontown och dessutom även poänguppgradering och allt i den stilen. Biljetten var betald, inget snack. Men dessa individers sätt att bete sig... hade inte köpt det för någon plånbok på denna värld!