Agö: Har inte du testat alla alternativ?
Agö Medlem 15 Januari 2013 #32 jumbooze skrev: Agö: Har inte du testat alla alternativ? Klicka för att utvidga... Inte i C! Undrar hur lådan i Y ser ut om man beställer specialmat?
jumbooze skrev: Agö: Har inte du testat alla alternativ? Klicka för att utvidga... Inte i C! Undrar hur lådan i Y ser ut om man beställer specialmat?
P Petter Medlem 15 Januari 2013 #33 Jag har bokat PMI-CPH i Eco extra, business fanns inte, ingår Mat och Mousserande alt, läsk/ Vatten? Mvh
Jag har bokat PMI-CPH i Eco extra, business fanns inte, ingår Mat och Mousserande alt, läsk/ Vatten? Mvh
Agö Medlem 15 Januari 2013 #34 Petter skrev: Jag har bokat PMI-CPH i Eco extra, business fanns inte, ingår Mat och Mousserande alt, läsk/ Vatten? Mvh Klicka för att utvidga... Ja, även om man kanske inte kan kalla det mat. Kall måltid kanske i plastlåda. Ät innan om du är hungrig. Dryck ingår (läsk, vin, öl, mousserande, avec till kaffet).
Petter skrev: Jag har bokat PMI-CPH i Eco extra, business fanns inte, ingår Mat och Mousserande alt, läsk/ Vatten? Mvh Klicka för att utvidga... Ja, även om man kanske inte kan kalla det mat. Kall måltid kanske i plastlåda. Ät innan om du är hungrig. Dryck ingår (läsk, vin, öl, mousserande, avec till kaffet).
Jonas C Medlem 13 Juni 2024 #35 Ska bli kul att väcka tråden i liv om nu SAS bestämmer sig för att återinföra business på Europaflyg.
Ska bli kul att väcka tråden i liv om nu SAS bestämmer sig för att återinföra business på Europaflyg.
S Sir Lemon Medlem 13 Juni 2024 #36 Jonas C skrev: Ska bli kul att väcka tråden i liv om nu SAS bestämmer sig för att återinföra business på Europaflyg. Klicka för att utvidga... Verkligen!
Jonas C skrev: Ska bli kul att väcka tråden i liv om nu SAS bestämmer sig för att återinföra business på Europaflyg. Klicka för att utvidga... Verkligen!