Palazzi skrev:Bara åkt Arlanda-Belgrad-Rom, Milano-Belgrad-London o Milano-Belgrad-Aten i business. Några andra till balkan i Y (jobbrelaterat) o då alltid från Milano.Iom att de har så få flygplan blir det jäkligt svårt att hitta vettiga anslutningar. Tror t.e.x att det bara är tre avgångar/vecka där reser till Rom inte innebär övernattning.En kul grej just på den sträckan är att man kan lägga till några få Euro på en t/r o få testa Alitalia business på sträckan Rom-Belgrad (bara hem). Detta är det klart billigaste sättet att testa deras business class.Har för mig att resor till Rom, Belgrad o Cypern innebär förmånliga priser, men inte på övriga destinationer. Cypern är ju ganska långt...så vill man njuta ett tag..Mest restid är annars Tel Aviv o Belgrad, men där är man direkt uppe på 7-8.000kr, o då finns de ju long haul för bara några tusenlappar mer.Se upp för att boka i kombination med Air Berlin, för då hamnar man i Y. Se också upp för resor till Malta där man använder gamla plan flygandes av chartervarianten av Air Serbia ( Aviolet). Jag såg inte detta tydligt förutom när jag gick in i en inforuta med fair basis. Det stod inte "operated by Aviolet" som för övriga code shares mm. Kolla upp om priserna från Köpenhamn är gynnsamma, o om flygtider innebär samma meny som från Arlanda.Klicka för att utvidga...