Senaste nytt

Mastercardkampanj dubbla poäng 9-11 november

Men då med begränsning 10K väl? Eftersom det räknas som kontantuttag. Sen gäller det att man får till spend på rätt datum också..

Ja just det , förlåt glömde den viktiga detaljen :/
När det gäller datum är jag osäker på när det reggas, har aldrig gjort det under en kampanj och därför inte brytt mig om när det dragits. Men det har garanterat nämnts i någon tråd här på forumet

När det gäller datum är jag osäker på när det reggas, har aldrig gjort det under en kampanj och därför inte brytt mig om när det dragits. Men det har garanterat nämnts i någon tråd här på forumet

Det är datum för transaktionen som ligger till grund för dina Extrapoäng vilket kan vara ett problem för du kan aldrig vara 100% säker när den sker.

CSN känns som ett bättre alternativ, om man orkar dvs. Blir ju heller ingen avbränning på avgiften (inte via Billhop utan direktbetalning)... Och pengarna dras direkt.

Om man behöver att boka en relativt dyr biljett på SAS under helgen, blir det bra utdelning av poäng.

T ex om man köper en biljett som kostar 10.000 SEK, kommer man att kunna tjäna 5.000 poäng.
(I teorin 3 x SAS Go Light till USA kan bli det beloppet och då tjänar man mer poäng från köpet än från flygningarna...)

Vill man både tjäna poäng och göra en insats att hjälpa andra, kan man bli sponser av mikrolån åt dem som behöver hjälp genom t ex kiva.org.
Man kan tjäna 40 poäng per 100 SEK under helgen om man handlar med kortet i utländsk valuta.
SAS e-mail skrev:
1 Dubbla poäng gäller inte kontantuttag.
2 Den 9–11 november 2018 får du 30 Extrapoäng per 100 kr vid köp i svenska kronor, 40 Extrapoäng vid köp i utländsk valuta och 50 Extrapoäng vid köp av flygbiljetter på sas.se.

fick för mig jag läste det var den 9 10 11 nov.. Hittar ej infon igen. Har jag drömt det hela?

Söka o söka ens, när @hrafninn skapade en ny tråd så låg rimligen Mastercard-tråden högst upp i det forum han skapade sin egen tråd...

bee2e8c4ca.png

Toppen