Onelifetolive
Medlem
Trevligt! Blir en bra start då jag fick hem mitt MC Premium så sent som igår!![]()
Är det bara jag som alltid läser MC Premium som McPremium (som i McDonald´s)?
Otroligt irriterande (nåja...)
Trevligt! Blir en bra start då jag fick hem mitt MC Premium så sent som igår!![]()
Du måste skaffa ner avancerade matvanor...Är det bara jag som alltid läser MC Premium som McPremium (som i McDonald´s)?
Den planen fungerar inte för nya iPad Pro om du läser deras villkor: "Vänligen notera: Poäng är inte tillgängliga på den nya iPad Pro, MacBook Air, Mac mini."För att få 2*15 EBp/100kr istället för 2*10 uppgraderade jag från vanliga SAS MasterCard till Premium i fredags. Kortet kom med posten igår tisdag. Förhoppningsvis hängde aktiveringen av dubbleringskampanjen med till nya kortet. Varken SEB eller EuroBonus har kunnat svara på det.
Planen är att klicka hem en iPad Pro från Apple. Där har även sas onlineshopping en kampanj denna vecka, 20 EBp/100kr istället för 10. Förutsatt att Apple drar pengarna i helgen och att båda dubbleringskampanjerna fungerar blir det 50 EBp/100kr, eller 7500 EBp om man köper en iPad för 15000kr.
Jag satt också och tittade på just nya iPad. Det verkar som att Webhallen (15p/100kr) ska få in dem snart. Med lite tur kanske även CDON (20p/100kr).@crown: Ajdå! Det hade jag missat...
Står i villkoren vad som gäller. För CDON så har jag för mig att de inte gäller presentkort t.ex.Tror ni man kan köpa ett Superpresentkort i helgen, och sedan utnyttja det (t.ex. på CDON) senare? Kanske t.o.m. vid Black Friday för att få en ännu bättre deal.