Senaste nytt

Möjligt att boka Star Alliance awards på SAS.se igen! 2021-12-16

Intressant, när jag söker GOT-CPH så hittar den massa i verktyg.
Men söker jag GOT-CUN så säger den:
Unfortunately, the page you're looking for isn't available right now. Please reload the site by clicking on the SAS logo.
Det har rapporterats att den säger så när den inte hittar något, så kan vara SKIT i farten
 
Jag kommer hela vägen till att jag ska verifiera min betalning. Får då felmeddelandet "Vi kan inte skicka en verifieringskod, hör av dig eller ring oss för hjälp" någon annan som haft samma upplevelse?
Jag får exakt samma fel.

Och när jag försöker ändra mitt telefonnummer i inställningar till att börja med "+46" får jag "Ett fel har inträffat. Försök igen senare".

Jag tror att problemet är att mitt telefonnummer är sparat i detta format: "+0701234567". Antingen ska väl plus bort eller 46 in mellan + och 0
 
Last edited:
Jag får exakt samma fel.

Och när jag försöker ändra mitt telefonnummer i inställningar till att börja med "+46" får jag "Ett fel har inträffat. Försök igen senare".

Jag tror att problemet är att mitt telefonnummer är sparat i detta format: "+0701234567". Antingen ska väl plus bort eller 46 in mellan + och 0

OK, jag kontaktade kundtjänst och fick telefonnumret fixat. Sen gick det att boka StarAlliance - bokning efter det och få sms-koden som det var tänkt
 

Glenn E

Medlem
Här har vi en sweetspot nu när man inte kan boka Singapore Airlines. Jakarta till Manila via Tokyo med ANA för 30000 poäng enkel i business :)
6B900260-3A65-4BBD-AAB1-DAEDB260C37A.png

5F8BA99D-047F-4D14-89C5-0A6522859836.png


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

JockeS

Medlem
Försöker boka en bonusresa via sas.se som är en *A resa, men så fort jag trycker för att gå till betalning så hoppar den tillbaka för att välja nya flyg.
Samma sak via appen, där får jag felmeddelande.

Är man fortfarande tvungen att ringa in för att boka?
 

eddo

Medlem
Försöker boka en bonusresa via sas.se som är en *A resa, men så fort jag trycker för att gå till betalning så hoppar den tillbaka för att välja nya flyg.
Samma sak via appen, där får jag felmeddelande.

Är man fortfarande tvungen att ringa in för att boka?
Vad försöker du boka? "Spökplatser" som egentligen inte finns kan visas ibland, framför allt med ET såvitt jag vet, där det kan se ut som att det finns upp till 9 platser utan att det finns bokningsbara awards alls.
 
Toppen