Senaste nytt

Möjligt att boka Star Alliance awards på SAS.se igen! 2021-12-16

Canadien

Medlem
Hur ser det ut med SQs tillgänglighet nu för tiden? Verkar omöjligt att hitta något alls, inte ens economy. Är det så att dom inte släpper biljetter till EuroBonus alls? Letar biljetter SIN-SGN alt KUL i december...

Screenshot_20220704-204258.png
 

Davvelavve

Medlem
Hur ser det ut med SQs tillgänglighet nu för tiden? Verkar omöjligt att hitta något alls, inte ens economy. Är det så att dom inte släpper biljetter till EuroBonus alls? Letar biljetter SIN-SGN alt KUL i december...
Det har varit tekniska problem under pandemin. De måste ha väldigt dåliga programmerare. :rolleyes:
 
  • Gilla
Reactions: ekf

StarFlyer

Medlem
Tackar för snabbt svar! Såg inte den där infon då jag hittills endast letat via awardfares.com :)
Gissar ett det här "tekniska problemet" existerar även om man ringer SAS - eller är det bara ett online problem?
 

Canadien

Medlem
Tackar för snabbt svar! Såg inte den där infon då jag hittills endast letat via awardfares.com :)
Gissar ett det här "tekniska problemet" existerar även om man ringer SAS - eller är det bara ett online problem?
Det tekniska problemet är att SQ vill ha mer betalt per plats än vad SAS är beredda att ge, och tills dess att SAS uppdaterat sin poängtabell med höjda priser så går det inte. Min gubbgissning.
 

axo

Medlem
Jag kommer hela vägen till att jag ska verifiera min betalning. Får då felmeddelandet "Vi kan inte skicka en verifieringskod, hör av dig eller ring oss för hjälp" någon annan som haft samma upplevelse?
 

Canadien

Medlem
Jag kommer hela vägen till att jag ska verifiera min betalning. Får då felmeddelandet "Vi kan inte skicka en verifieringskod, hör av dig eller ring oss för hjälp" någon annan som haft samma upplevelse?
SAS har väl glömt betala mobilabonnemanget till SMS-roboten i sin spariver.
 
  • Gilla
Reactions: axo

Davvelavve

Medlem
Intressant, när jag söker GOT-CPH så hittar den massa i verktyg.
Men söker jag GOT-CUN så säger den:
Unfortunately, the page you're looking for isn't available right now. Please reload the site by clicking on the SAS logo.
 
Toppen