Intressant, jag fick betala extra för open jaw med SAS. Trots att det inte går att boka på hemsidan.... Kanske får skicka in och få tillbaka pengarna....Ingen extra avgift jämfört med en onlinebokning.
Intressant, jag fick betala extra för open jaw med SAS. Trots att det inte går att boka på hemsidan.... Kanske får skicka in och få tillbaka pengarna....Ingen extra avgift jämfört med en onlinebokning.
Betalade du 375kr pp? I så fall hade jag mailat och bett om återbetalning.Intressant, jag fick betala extra för open jaw med SAS. Trots att det inte går att boka på hemsidan.... Kanske får skicka in och få tillbaka pengarna....
På SAS online bokning kan du välja att hemresan skall ske från annan plats än destination, alltså open jaw, men inte sidan där man boka *A flygenIntressant, jag fick betala extra för open jaw med SAS. Trots att det inte går att boka på hemsidan.... Kanske får skicka in och få tillbaka pengarna....
Det stämmer men den har väl inte fungerat på ett tag?På SAS online bokning kan du välja att hemresan skall ske från annan plats än destination, alltså open jaw, men inte sidan där man boka *A flygen
Egentligen kunde man inte det (sen SAS bytte från SAS classic), men det gick att lura systemet genom att söka på open jaw för pengar och sen byta till poäng när sökresultatet kom upp men det kryphålet har SAS IT lyckats täppa till rätt nyligen.Det stämmer men den har väl inte fungerat på ett tag?
Varför kan man ju fråga sig?men det kryphålet har SAS IT lyckats täppa till rätt nyligen
Den ska ju stämma till 100% då det är sas tillgänglighet du ser online, sen kan det ju finnas fler alternativ som inte visas online. Men allt som går att boka på hemsidan går att boka via telefon.Hur väl verkar tillgången stämma på sajten vara jämfört med när man ringer?
Den ska ju stämma till 100% då det är sas tillgänglighet du ser online, sen kan det ju finnas fler alternativ som inte visas online. Men allt som går att boka på hemsidan går att boka via telefon.
Betalningen failar online om det inte går att boka Thai, och då kan man inte heller boka via telefon.Nja...
Både online och kundtjänst ser tillgänglighet som ingen av dem kan boka, t.ex. med TG.
En del går att boka andra inte.
Bokade i december BKK-ARN-GOT den 22/4 för familjen. Något som inte borde gått, då det var bortom de 90 dagarna.
Då såg agenten tillgänglighet 20, 21, 22, 23. De andra gick inte att boka, men de två platserna dem 22 gick fint. Biljetterades omgående.
När jag nu försökte boka ytterligare en biljett samma dag, ja, då gick det inte, agenten hänvisade då till de 90 dagarna.
Så nog är det lite lotteri...