Det är ju en del av gemenskapen här, eller? Precis som man startar ett samtal vänner imellan. För att ta ett par andra trådar: Skicka vykort till vårt nya kontor eller Bild på business class-taggen. Vad tillför dem denna sajt?Jag måste bara fråga, vad är poängen med att starta upp en tråd om "här är en länk till en dålig krönika"? Vad tillför det för konstruktivt till BusinessClass och detta forum?
Vad vet du vad som kommer hända med vykorten.Det är ju en del av gemenskapen här, eller? Precis som man startar ett samtal vänner imellan. För att ta ett par andra trådar: Skicka vykort till vårt nya kontor eller Bild på business class-taggen. Vad tillför dem denna sajt?
Ursäkta, men vad tillförde ditt inlägg?Som en av de som bestämmer och huvudperson här, så kan jag ju inte annat än tolka det som att ni ser ner på det och att man inte bör posta liknande, eller?
![]()
Jag startade tråden främst för att jag ville se ifall det var fler än jag som tyckte att krönikan i fråga var näst intill obegriplig att förstå sig på.Jag måste bara en fråga, vad är poängen med att starta upp en tråd om "här är en länk till en dålig krönika"? Vad tillför det för konstruktivt till BusinessClass och detta forum?
Jag startade tråden främst för att jag ville se ifall det var fler än jag som tyckte att krönikan i fråga var näst intill obegriplig att förstå sig på.
Vad är det som är så hemskt? Som @Bryant skriver så skulle den lika väl kunna vara skriven här. Jag lovar dig om någon hade börjat sin reserapport såhär så hade den fått 50 gilla och en massa ryggdunk. Nu är det i en tidning som ingen läser men ändå alla har en åsikt om (ungefär som melodifestivalen förr i tiden, ingen såg den men ändå var tittarsiffrorna över 2 miljoner...).Jag startade tråden främst för att jag ville se ifall det var fler än jag som tyckte att krönikan i fråga var näst intill obegriplig att förstå sig på.
Man behöver absolut inte ha en positiv inställning till all media? Varför skulle man behöva ha det? Jag har inte fått en krona för mitt deltagande där och bryr mig ganska måttligt om artikeln. De hade inte kunskap om bonuspoäng och bonusprogram och frågade efter lite input som de fick i ett mail. That's it.Det enda jag tycker är riktigt dåligt i denna tråd är att en moderator går in o kritiserar medlemmarnas uppsåt vid länkning, o även kritiserar hans åsikter om en tidning. Varför får man debatera bra/dåligt med flygbolag, men måste förbehållningslöst ha en positiv inställning till ett media?