Fick just reda på att min uppgradering mellan bkk cph inte blir av. Av 8 försök är det ETT som lyckades, skiter nog i att försöka någon mer gång utan kör uppgraderingar på poäng istället.
Fick just reda på att min uppgradering mellan bkk cph inte blir av. Av 8 försök är det ETT som lyckades, skiter nog i att försöka någon mer gång utan kör uppgraderingar på poäng istället.
Då har du nog haft mer otur än genomsnittet, är mitt intryck. Är det någon speciell rutt du har försökt blivit uppgraderat på men inte lyckats, eller är det fler?
Själv har jag lyckats med två av två uppgraderingar; ARN-ORD och ORD-CPH.
Hej Cornelius
Som jag skriver ovan men tyvärr inte framgår så klart (mitt fel) har det i samtliga fall varit rutten cph-bkk [SK973-SK972] jag flyger denna sträcka rätt frekvent. Dock har jag aldrig misslyckas uppgradera på poäng eller bara genom att fråga snällt.
Jag har hostat upp för uppdateringar med Optiontown både till economy extra och business på min planerade resa för 2 pax ARN-ORD och ORD-CPH. Mitt första försök så vi får se hur det går...
Så har jag äntligen fått igenom min första uppgradering från economy till business (2 pax) på SAS longhaul med OT. SK995 till Beijing på lördag, går jag in på sas nu så finns det Y+:1 och C:1, kollade av en händelse för 30 min sedan och då såg det ut så här:Y:2, Y+:2 och C:6. Vet ej om någon kan finna ett rimligt samband?
Uppgraderad till Z med blue1 från Arn-hel idag. Service minst sagt dålig, men fler poäng! Fick reda på att uppgraderingen från hel-Arn på fredag också gått igenom.