Senaste nytt

Lufthansa vs Swiss i business class

Är kanske inte rätt tråd att fråga detta i, men jag gör ett försök. :D

Enligt SAS brukar Swiss och Lufthansa lägga ut fler businessbiljetter 2 veckor innan, och jag är på jakt efter biljetter från Miami till Köpenhamn (helst via Zürich då) den 2 april. När tror ni att man skulle kunna förvänta sig fler tillgängliga platser (om de nu släpper några fler)?
Du kan ju börja med att titta hur beläggningen ser ut dessa dagar, hög beläggning ger ju extremt låg chans till fler awards. Sitter dåligt till på mobilen just nu så kan inte kolla bokningsläget.

Du kan ju börja med att titta hur beläggningen ser ut dessa dagar, hög beläggning ger ju extremt låg chans till fler awards. Sitter dåligt till på mobilen just nu så kan inte kolla bokningsläget.

Hur kollar man beläggningen? Jag har en app som heter Seat Alerts, men det borde finnas bättre sätt.

Hur kollar man beläggningen? Jag har en app som heter Seat Alerts, men det borde finnas bättre sätt.
B096FFB9-65B0-4151-99FF-DA9C2CA85CDA.jpeg

Så det ser med andra ord ganska bra ut gällande tillgängligheten då.

Vi påbörjar resan på tisdag, måste jag fixa detta innan eller går det bra att ändra en påbörjad resa?
Du kan inte ändra en påbörjad star alliance bonus resa hos SAS, som jag antar att vi pratar om.

Toppen