Bra att det finns folk här som ser saker i lite perspektiv.Om jag drev flygbokag skulle jag helt klart göra som Lufthansa. Premiera de jag faktiskt tjänar pengar på. Hur mycket jag än avskyr det personligen, för mina egna önskemål och behov, så förstår jag varför man ger olika beroende på bilken bokningsklass man köper. Det är ju ganska sunt. Räcker ju med att man kollar på sitt eget jobb så inser man att de kunder som betalar mest brukar man kanske hoppa lite högre för.
Vi här på BC är nog inte de man vill ha som kunder i alla lägen.![]()
Jag nyfiken på vilket sätt SAS manifesterar status på det skandinaviska viset enligt NotRyan. Berätta mer.
Personligen kan jag inte se varför status på Miles & More är giltigt under minst två år och två månader när de enligt dig premierar kortsiktig lönsamhet.
Imponerande. Kan som mätpunkt tala om att KLM idag inte ens försökte tilltala mig med namn. Manifestet var inte ens i närheten av serveringsvagnen...
Imponerande. Kan som mätpunkt tala om att KLM idag inte ens försökte tilltala mig med namn. Manifestet var inte ens i närheten av serveringsvagnen...
Du låter förvånad? Har du tidigare, som FBP, tilltalats vid namn av KLM?