Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Problemet är nog obefintligt nu när det inte längre är 1p/kr - då är det inte alls lika attraktivt att maximera sin kreditlimit varje månad...

Fått mina poäng också, dock stängt kortet.

Har problem med att jag får sms hela tiden med att någon okänd försöker genomföra köp på mitt kort. Problemet är att Resurs Bank kan inte se vem som försöker göra detta. I mina ögon är det ytterliggare ett bevis på att produkten är undermålig (se mitt tidigare inlägg).

Avböjde möjligheten att få ett nytt kort och tänker säga upp kortet.

Har problem med att jag får sms hela tiden med att någon okänd försöker genomföra köp på mitt kort. Problemet är att Resurs Bank kan inte se vem som försöker göra detta. I mina ögon är det ytterliggare ett bevis på att produkten är undermålig (se mitt tidigare inlägg).
Låter ju nästan mer som att någon angett fel telefonnummer när de ansökt om kortet...

Kortnumret är riktigt i sms:et...
Hur man kan ha ett system där man inte kan se från vilket köpställe köpet försöks genomföras är helt obegripligt...?

Fått mina poäng också, dock stängt kortet.

Avböjde möjligheten att få ett nytt kort och tänker säga upp kortet.

Nu har jag inte själv kvar något SMS men jag har tolkat SMSen helt annorlunda

Min tolkning är att SMSen är en säkerhetsåtgärd att en transaktion har blivit gjort på kortet och ger mig en möjlighet att snabbt säga till om det inte var jag. Kan väl tycka alla SMS är lite ”over the top”.

Har du möjligtvis kvar ett SMS?

Förövrigt har mitt kort funkar utmärkt!

Toppen