Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Hej på er. Hoppas någon kan hjälpa mig. Har en hel del "Resurs" Miles & More poäng och när jag loggar in på mitt konto så står det att det går ut sista mars tror jag men enligt Resurs så ska dessa poäng förfalla först den sista juni i år. De på lufthansa kunde inte se när poängen förfaller sa det till mig. Vem ska man lita på... Miles & More hemsida eller Resurs?

Jag hade likadant (31 mars) och lämnade in ett claim till Miles and More och bifogade infon från Resurs. Mina poäng förfaller nu istället 30 juni.
 

henrik l

Medlem
Var hittar ni utgångsdatum? Har kollat överallt. Jag har iofs köpt lite miles på Lufthansa, så det är en mix med miles från Resurs och från LH.
 

Tonton

Medlem
Var hittar ni utgångsdatum? Har kollat överallt. Jag har iofs köpt lite miles på Lufthansa, så det är en mix med miles från Resurs och från LH.
Lättast är att klicka på "account" i appen. Precis nedanför där ditt miles-saldo står, så står det även ifall du har några poäng som löper ut.
 

henrik l

Medlem
Lättast är att klicka på "account" i appen. Precis nedanför där ditt miles-saldo står, så står det även ifall du har några poäng som löper ut.
Tackar. Verkar inte som jag har några utgående Miles för tillfället. Köpte en Bundle&Go i mars förra året, så möjligen har jag fått en temporär immunitet. Hur ser det ur för er som bara har miles från Resurs?
 

Tonton

Medlem
Tackar. Verkar inte som jag har några utgående Miles för tillfället. Köpte en Bundle&Go i mars förra året, så möjligen har jag fått en temporär immunitet. Hur ser det ur för er som bara har miles från Resurs?
Såhär ser det ut för mig iaf:


IMG_0570.png
 

henrik l

Medlem
Tackar. Har samma vy men men inga miles som går ut. Jag får hålla koll om det dyker något:)

Ser att du också har en extension i början december.
 
Toppen