Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

spritfet

Medlem
Har nu signat M&M Prime och försöker hitta info om extrakort, men det var inte helt enkelt... Hur många kan man skaffa och pris?
 

Johan Gott

Medlem
Har nu signat M&M Prime och försöker hitta info om extrakort, men det var inte helt enkelt... Hur många kan man skaffa och pris?

Jag lyckade skaffa ett åt min sambo för några år sedan via en vanlig pappersblankett. Det kostade inget extra. Vet inte om det funkar på samma sätt idag. Jag har inte lyckats fixa något extrakort med mitt eget namn på. Vet ej om det går…
 

kristerj

Medlem
Jag lyckade skaffa ett åt min sambo för några år sedan via en vanlig pappersblankett. Det kostade inget extra. Vet inte om det funkar på samma sätt idag. Jag har inte lyckats fixa något extrakort med mitt eget namn på. Vet ej om det går…
Jag har också ett extrakort åt hustrun på mitt world, utan kostnad. Enligt kundtjänst kunde man inte ha två kort i samma namn. Lite synd, annars kunde man kört arbetsrelaterade utlägg på ett kort och privata på ett annat, vilket hade underlättat redovisningen.
 

A87

Medlem
Jag lyckade skaffa ett åt min sambo för några år sedan via en vanlig pappersblankett. Det kostade inget extra. Vet inte om det funkar på samma sätt idag. Jag har inte lyckats fixa något extrakort med mitt eget namn på. Vet ej om det går…
Bara av ren nyfikenhet, varför vill du skaffa ett extrakort med ditt namn på?
 
Toppen