Budgetresenär
Medlem
Finns dock knep för den kreative: A Creative Way To Redeem Miles For Swiss First Class - One Mile at a Time...Däremot är Swiss First fortfarande begränsat till Senator och HON...
Finns dock knep för den kreative: A Creative Way To Redeem Miles For Swiss First Class - One Mile at a Time...Däremot är Swiss First fortfarande begränsat till Senator och HON...
Men SEN o HON har fortfarande bättre tillgång på awards eller?Enligt Flyertalk togs kravet bort under 2015: http://www.flyertalk.com/forum/16232407-post2.html
Såhär skriver dom på FT:Har du status hos Miles & More så du kan boka First då?
Eftersom den här tråden handlar om Miles&More kreditkort, är det inte bättre att diskussion om hur man spenderar miles på Miles & More ska fortsättas i en mer relevant tråd?
T ex här?
Ni med erfarenhet av att boka bonusresor med Miles & More | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Om någon vill jämföra mellan SAS EuroBonus och Lufthansa Miles&More, det finns redan en tråd om detta.
Lufthansa Miles & More eller SAS Eurobonus? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Lite mer incitament efter 100M/100SEK-perioden som slutar DEC31 vore bra om de kunde införa, vi som är vana med 2-4-1 skulle nog uppskatta en sådan efter viss spend, säg 250k, för att fortsätta använda detta kort frekvent.Lite gråzon kan jag tycka
IMHO kan jag tycka frågan om att boka just Lufthansa First är relevant här eftersom det kan vara delaktig i beslutsunderlaget för JA eller NEJ för kortet, mao en viktig koppling till kortet.
Allmänna frågor om att boka Miles & More bör hamna i den andra tråden.
By the way: Lufthansa Sverige hälsar och tycker det är kul att så många tycker det är roligt med denna satsning. Lite OT så skrev jag att vi nu bara behövde fixa den tråkiga cateringen mellan Skandinavien och Tyskland![]()
Lite mer incitament efter 100M/100SEK-perioden som slutar DEC31 vore bra om de kunde införa, vi som är vana med 2-4-1 skulle nog uppskatta en sådan efter viss spend, säg 250k, för att fortsätta använda detta kort frekvent.