Senaste nytt

Lufthansa kampanj 11/11/11: Stockholm-Singapore i Business Class, 10977kr!

Well, har försökt i över 1 timme nu och får inte fram några bra priser, allt ligger runt 36 kSEK, att jag inte bokade i morse när jag såg det kl 05:00 :(

Jag har bokat Seoul, hade planer på att åka dit iaf, så det här kom som en skänk från ovan :D

Bokade via Wideröe så om man får kalla fötter har jag 24 timmar på mig att avboka.

Då var det bokat, en vecka i Singapore med familjen i Mars. Tyvärr inte A380, men jag överlever nog ändå. Bra pris, 22537 för mig, sambo och dotter.

Tips på sjyssta (most bang for the buck) hotell i Singapore? Skicka gärna förslag via PM isf.

Tjoho, hittade ARN-FRA-ICN I slutet av mars. Bokat och klart via AMEX Platinum. Visst blev 700 SEK extra så det blir till att jobba en timme extra i helgen, sitter nu i Star Gold Loungen på CPH, ska fira denna underbara bokning med kaffe och cognac.

Vad jag kan se så gäller kampanjen med utresa 2011-12-20 till 2012-04-09 så påsken hade lätt funkat. Blir ingen resa denna gång heller. Måste ha nya vänner. Tråkiga och "fattiga"

Vad jag kan se så gäller kampanjen med utresa 2011-12-20 till 2012-04-09 så påsken hade lätt funkat. Blir ingen resa denna gång heller. Måste ha nya vänner. Tråkiga och "fattiga"

Hyperion du har rätt, jag som såg fel, dock verkar SIN fullbokat när jag pratade med.Amex travet service, d är välkommen att haka på till Seoul om.du vill. :)

Undrar hur denna kampanjen kommer påverka award tillgången första 4 månaderna nästa år på det aktuella sträckorna?

Grymt erbjudande! Någon som ska åka?
Bokade i morse hals-över-huvud. ARN-SIN över påsken med madamen.
Funderar på att dra vidare till BKK. Mer service för pengarna där...

Har någon flygbiljetttips mellan SIN och BKK och/eller Vietnam?

Last edited:
Toppen