Flyer722
Medlem
Det är fritt fram att välja säten när checkin börjar oavsett status.Tror mig minnas att tidigare rapporter sagt att man kunnat välja säte i samband med check-in även med Eco light? Stämmer inte det?
Det är fritt fram att välja säten när checkin börjar oavsett status.Tror mig minnas att tidigare rapporter sagt att man kunnat välja säte i samband med check-in även med Eco light? Stämmer inte det?
Tack för förtydligandet! Lite skumt att vissa har fått mail om att statusen är förnyad till 2026 och andra inte. Jag har 8 sträckor redan - 2 OS, 3 LH och 3 EN. Har dock inte fått mailet, därför jag började bli misstänksam gällande Air Dolomiti. Ja ja, har 8 rena LH till innan Nov tar slut så ingen fara på taket alls.Jodå. Såhär står det i erbjudandet:
*Eligible airlines include: Air Dolomiti, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Discover Airlines, Eurowings, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Lufthansa City, Luxair and SWISS.
Vad står det för giltighetstid i M&M-appen?Tack för förtydligandet! Lite skumt att vissa har fått mail om att statusen är förnyad till 2026 och andra inte. Jag har 8 sträckor redan - 2 OS, 3 LH och 3 EN. Har dock inte fått mailet, därför jag började bli misstänksam gällande Air Dolomiti. Ja ja, har 8 rena LH till innan Nov tar slut så ingen fara på taket alls.
Fler som gjort minst 6 sträckor och som inte fått det här mailet om förlängning?
Cancel checkin —> manage my booking —> select seat. Kan däremot bugga ibland.@Flyer722, intressant jag provade på mkna Evo light efter öppnad incheckning, men dåkom det upp betalflödet så jag cancellerade. Fick ändå myckwt bra platser och seat block på 5. av 6 legs så jag skulle inte chansa.
Fortfarande 02/25.Vad står det för giltighetstid i M&M-appen?
en datapunkt; gjorde min 6e flygning 16/9 och fick matchningen 30/9 (fick mejl och finns en post i Activity-listan i M&M appen som säger Benefit status renewal: SEN)Jag har gjort 8 flygningar i C senast den 29 september står 02/25 alla flygningar finns registrerade i min profil.