Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Jodå. Såhär står det i erbjudandet:

*Eligible airlines include: Air Dolomiti, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Discover Airlines, Eurowings, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Lufthansa City, Luxair and SWISS.
Tack för förtydligandet! Lite skumt att vissa har fått mail om att statusen är förnyad till 2026 och andra inte. Jag har 8 sträckor redan - 2 OS, 3 LH och 3 EN. Har dock inte fått mailet, därför jag började bli misstänksam gällande Air Dolomiti. Ja ja, har 8 rena LH till innan Nov tar slut så ingen fara på taket alls.

Fler som gjort minst 6 sträckor och som inte fått det här mailet om förlängning?

Tack för förtydligandet! Lite skumt att vissa har fått mail om att statusen är förnyad till 2026 och andra inte. Jag har 8 sträckor redan - 2 OS, 3 LH och 3 EN. Har dock inte fått mailet, därför jag började bli misstänksam gällande Air Dolomiti. Ja ja, har 8 rena LH till innan Nov tar slut så ingen fara på taket alls.

Fler som gjort minst 6 sträckor och som inte fått det här mailet om förlängning?
Vad står det för giltighetstid i M&M-appen?

Too early, jag landade igår kväll resdagar var 4-5 Oct, så ger det någon vecka i alla fall för att se vad som trillat in på nya Senator-M&M kontot. Just nu är det helt blankt :)

Jag matchade från EBG till SEN, men kommer nog inte fixa sex segment. Min familj matchade EBS till FTL och de har gjort två segment och ser giltighet till 2026 på web. Vad tror ni om jag flyger två segment, chans att få FTL till 2026 eller är det SEN till 2025 och sen slut?

Toppen