Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Tips till er som just blivit senatorer: M&M har bra deals på hotell, tex med bokningssajten HRS. Just nu x5 poäng på alla stays under juli. Länk till erbjudandet fanns i ett mejl som M&M skickade ut igår. Hittade hotell för halva priset mot vad jag redan bokat, i Tyskland. Corportate-rabattkoden läggs in automatiskt.

Hur har det gått @StarFlyer? Mitt konto är fortfarande inte uppdaterat trots att min ansökan är godkänd 10/6 och de 10 arbetsdagarna har passerat för länge sedan.
Jag väntade flera dagar extra och kontaktade till slut statusmatch.com supporten. På mindre än 24h efter min kontakt så uppdaterades mitt M&M. Jag rekommenderar att du hör av dig till statusmatch.

Jag har väntat lite och hoppa på denna statusmatch men bestämde mig igår att hoppa på den.
Det tog runt 5min sedan var den approved, helt klart snabbt.
Nu väntar jag bara på att se uppdateringen på hemsidan och i appen.

Får fundera senare i höst om man skall släppa BA GGL och ev satsa på HON. :rolleyes:
HON är väl kalenderår?

Jag har väntat lite och hoppa på denna statusmatch men bestämde mig igår att hoppa på den.
Det tog runt 5min sedan var den approved, helt klart snabbt.
Nu väntar jag bara på att se uppdateringen på hemsidan och i appen.

Får fundera senare i höst om man skall släppa BA GGL och ev satsa på HON. :rolleyes:
HON är väl kalenderår?
@Ricci Vi gör en plan imorgon när vi träffas, med några öl så blir det bra. :D

Toppen