+1. Samma oro.Godkänd nu efter 26,5 h (och liten oro för namnstrul)
Tog 23,5 timmar för mig
+1. Samma oro.Godkänd nu efter 26,5 h (och liten oro för namnstrul)
Fick ett mail när jag skickade in att de tagit emot den och info om mitt application number och länk till var man kunde titta statusHar ni andra fått någon sorts bekräftelse på ansökan, utöver "application number" visat på själva sidan (typ via mail)?
Har väntat drygt ett dygn så kan väl ta några timmar till då men tycker det är lite märkligt när jag söker på mitt application number på Status Match Tracker så står det "There is no Status Match application with those details". Loggar jag in på statusmatch.com så finns ingenting under "Your Applications".
Testade att skicka in igen med tron om att jag missat att trycka iväg den, då står det "we are already processing your application".
Det vågar jag nog lova till 110% att det inte kommer att gå. Om poängen går till Eurobonus så kommer du inte kunna räkna segmenten till M&M.
Japp, tänker så, iom att det troligtvis kontrolleras med det som är reggat på M&M kontot
Hur ska du registrera M&M om du kreditera r eurobonus? Det där kommer aldrig gå. Självklart måste du kreditera M&M för flygningar och inget annat.
Jo jag vet, men om man ska vara petig i T&C så har dom inte angett det, vilket är lite udda. Jag antar att det kravet redan är inskrivet på M&M's egna T&C, så dom är redan skyddade.
Det står följande, jag kan bara tolka det på ETT sätt...Vaknat på fel sida? Hur är det "påhittad" logik? Jag har aldrig sagt att det är så, men om dom inte är tydliga så öppnar det ju för feltolkning.
Som sagt utgår jag ifrån att det måste krediteras till M&M, men det står inget i deras T&C att det måste göras så.
Men nog om det
Vet inte om de stod där innan, men då folk börjar planera att de ska flyga in sina legs på awards eller kreditering till Eurobonus så kommer det även förtydligas (om det nu inte stod innan).Det står följande, jag kan bara tolka det på ETT sätt...
Eligible flights must earn at least 1 mile into the Miles & More loyalty program.
Typiskt, det tyder ju på att det är något problem eftersom jag inte har fått något mail. :/Fick ett mail när jag skickade in att de tagit emot den och info om mitt application number och länk till var man kunde titta status