Håller med, vi fick denna både GOT-MUC och MUC-GOT i förra veckan. Efterrätten var OK, och att dricka i glas-glas och få maten (?) på porslin med riktiga bestick är ändå trevligt.Fick denna Heimat Frankfurt förra veckan mellan FRA-ARN
Detta va katastrof...
En bit romansallad, tre stycken potatishalvor som skulle ha någon sorts bacon till, det fanns bokstavlien ETT KORN bacon.
Visa bifogad bild 128407
I detta fallet kunde jag faktiskt inte bry mig mindre om det är porslin och silverbestick jag äter med, när det ändå inte går att äta spelar det mindre roll.Håller med, vi fick denna både GOT-MUC och MUC-GOT i förra veckan. Efterrätten var OK, och att dricka i glas-glas och få maten (?) på porslin med riktiga bestick är ändå trevligt.
Hela poängen med heimatkonceptet tycks vara att se till att kunderna inte åker business eller om de så måste ska de söka sig till ett annat bolag. Den här förändringen är så himla tråkig. Det var långt ifrån perfekt innan heimat men det var ändå okej.Dagens frukostbuffet (japp, det ansåg de vara benämningen) på LEJ-MUC. Ofantligt trötta brödbitar. Pålägget? Tre tunna skivor morot och majonnäs...
![]()
![]()
Hela poängen med heimatkonceptet tycks vara att se till att kunderna inte åker business eller om de så måste ska de söka sig till ett annat bolag. Den här förändringen är så himla tråkig. Det var långt ifrån perfekt innan heimat men det var ändå okej.