Vill minnas att Bond-bruden Izabella Scorupco åt hundmat i något tonårsmagasin på 90-talet, så det kanske är en underskattad delikatess![]()
Svollo åt kattmat på scenen…
Vill minnas att Bond-bruden Izabella Scorupco åt hundmat i något tonårsmagasin på 90-talet, så det kanske är en underskattad delikatess![]()
Leipzig?Kan det vara någonstans i DDR som denna rätt hade sitt Heimat, kanske någon stad där det fanns ett kombinat som producerade köttkonserver?![]()
Hah! Det undrar jag också. Ser inte så "Münchener" ut eller hur?Heimat München utan butter breeze eller laugenstange?![]()
Har undrat om det ju är currywurst som serveras för Berlin, och det ju ärHeimat Berlin på turen FRA-MAD nu i söndags. Currykörv förstås!Visa bifogad bild 123663
Konceptet är bra, det är innehållet som är problemet.Fick uppleva detta i torsdags. Gillade skarpt de nya konceptet i business, de känns samtidigt som personalen tycker de är roligt och lägger manken till.
Jo, jag fick äta vegetariska dumplings och de var nog den värsta maträtten jag fått serverad uppe i luften.Konceptet är bra, det är innehållet som är problemet.