mha321
Medlem
Ah, också en god poäng. Så länge man håller sig borta från sas plus saver så gäller det. Flexibla biljetter med lh brukar vara dyra.Och om det är avbokningsbart. Tyvärr är ju inte alla SAS Plus-biljetter det längre...
Ah, också en god poäng. Så länge man håller sig borta från sas plus saver så gäller det. Flexibla biljetter med lh brukar vara dyra.Och om det är avbokningsbart. Tyvärr är ju inte alla SAS Plus-biljetter det längre...
Beror på vilken flexibilitet man efterfrågar. I princip alla biljetter med Lufthansa i C erbjuder någon form av flexibilitet.Ah, också en god poäng. Så länge man håller sig borta från sas plus saver så gäller det. Flexibla biljetter med lh brukar vara dyra.
Lufthansa business saver inom Europa är oftast varken om eller avbokningsbar. Det är bara skatterna man får tillbaka så vitt jag vet. Så har det åtminstone varit på de jag bokat på sistone.Beror på vilken flexibilitet man efterfrågar. I princip alla biljetter med Lufthansa i C erbjuder någon form av flexibilitet.
Serveras champagne i Lufthansa C intra EU?
Tusan.
Vet inte vilken fare basis du reser på men det finns publicerade fares både i Z och P som är både avbokningsbara och återbetalningsbara. Vad jag vet bokas åtminstone P alltid som business saver.Lufthansa business saver inom Europa är oftast varken om eller avbokningsbar. Det är bara skatterna man får tillbaka så vitt jag vet. Så har det åtminstone varit på de jag bokat på sistone.
P var de på de biljetter jag kikade påVet inte vilken fare basis du reser på men det finns publicerade fares både i Z och P som är både avbokningsbara och återbetalningsbara. Vad jag vet bokas åtminstone P alltid som business saver.