Sitter och skall boka en flight till SEA i Augusti. LH ligger bra till med tider och pris. Är alla deras 747-400 retrofittade till nya Business nu? Om inte, flyger de normalt FRA<>SEA med en retrofittad 747-400?Skall flyga hem från SEA på torsdag, loggade bara in för att kolla bokningen och då hade de släppt platserna på övre däck, som är i class F konfig. Så det blir de stolarna med C-service om allt fungerar. Skall bli trevligt.
/g
Hmm, är det så illa? Jag trodde faktiskt de hade kvar 747-400, men du kanske har rätt i att det bara är 747-8 som flyger numera.Tror inte de har några 747-400 kvar, de skrotade den jag flög med 1 månad senare, sept 2015. Det bli i så fall 747-8 och de skall vara up to date.
Mig veterligen är alla Lufthansas plan uppdaterade med "nya" business som inte är så ny längre visserligen. Den har varit med ett tagSitter och skall boka en flight till SEA i Augusti. LH ligger bra till med tider och pris. Är alla deras 747-400 retrofittade till nya Business nu? Om inte, flyger de normalt FRA<>SEA med en retrofittad 747-400?
Jag tror att alla Lufthansa egna plan har nya Business class stolar redan. I alla fall enligt en tråd på FlyerTalk.Sitter och skall boka en flight till SEA i Augusti. LH ligger bra till med tider och pris. Är alla deras 747-400 retrofittade till nya Business nu? Om inte, flyger de normalt FRA<>SEA med en retrofittad 747-400?
FlyerTalk skrev:Aircraft with new C seats
- All aircraft in operation are retrofitted