Senaste nytt

Lufthansa Boeing 747-400 retrofit

Vi ska flyga LH C (förhoppningsvis F dock) om ett tag med 747-400.

Fråga om seating: vi sitter nu på 10A och C. Andra lediga "tvåor" är rad 12 och 14. Är någon av dessa att föredra framför 10A och C? Det är en dagsflight. På Expertflyer står det att 10A och C saknar power outlet. Kan det stämma?

What? Varför skulle 10A/C sakna power outlet? Jag ser inte det när jag tittar på tex LH510, men det kanske finns någon 747-400 som har lite annan konfig?

Men, över lag, jag skulle inte lita jättemycket på vad Seatguru visar via EF.
 
What? Varför skulle 10A/C sakna power outlet? Jag ser inte det när jag tittar på tex LH510, men det kanske finns någon 747-400 som har lite annan konfig?

Men, över lag, jag skulle inte lita jättemycket på vad Seatguru visar via EF.

Ja, säg det. Det verkar endast vara rad 10 som saknar uttag så det är mkt möjligt att infon är felaktig. När jag nu kollar på Seatguru (med flightnummer och datum) finns det emellertid uttag.
 
Seatguru & Co har så mycket fel att en 5åring gissar mer rätt än vad de har numera, tyvärr. Jag vet inte vad som har hänt, men de är helt värdelösa numera.
 
Hej!

Nån som vet status på retrofitten? Funderar på att boka en business resa med Lufthansa från Frankfurt till Orlando med 747-400 men är lite orolig att den inte ska ha nya business
 
Hej!

Nån som vet status på retrofitten? Funderar på att boka en business resa med Lufthansa från Frankfurt till Orlando med 747-400 men är lite orolig att den inte ska ha nya business

Då ska du nog fortsätta att vara orolig då det just nu inte finns en enda 747-400 som har nya business. Den första 747-400 är inne för uppgradering av business class just nu.
 
Ja 747-400 kommer nog nya business stolen dröja ett tag innan det är komplett uppgraderat (gäller väl alla typer förutom 747-8?)
 
Toppen