Capa
Medlem
Ibland and det bra att ha med proffs att göraMed så "mycket" tid hinner du gott och väl med ett besök på KLM Crown Lounge 52. Bara att gå igenom e-gates, ToR.
Ibland and det bra att ha med proffs att göraMed så "mycket" tid hinner du gott och väl med ett besök på KLM Crown Lounge 52. Bara att gå igenom e-gates, ToR.
Ja, det har virket for mig. Dog er Lounge 25 ikke daarlig, saa det er ikke altid jeg gider "bøvle' frem og tilbage. Der kan ogsaa vaere en risiko for at blive afvist, hvis paskontrollen er krakilsk, f.eks. i CPH blev jeg afvist da jeg ville ud i Eventyr Loungen, og i CDG ville de ikke lade mig gaa ind i anden terminal da jeg ikke havde BP hertil....Så det är alltså "bara" att gå igenom "passkontrollen" för att åtnjuta de bättre loungerna i "non-schengen" på båda flygplatserna, även om det på flygbiljetten bara står "inom EU transfer"?
Som sagt, KLM Crown Lounge 25 är inte dålig, men den har oftast varit fullpackad till sista plats under mina besök i år.Dog er Lounge 25 ikke daarlig
Framförallt FRA är det störst skillnad på loungerna på T2 AF (i Schengen) vs JAL/Sakura samt Primeclass Lounge (Non schengen). Ska inte trötta er med det, men vi får se när vi kliver av planet från SGN på FRA om det blir passkontroll direkt och in i Schengen eller om det finns någon avtagsväg för transit till Non-Schengen och därmed bli kvar i Non-Schengen området så man slipper gå in igen (om det ens är möjligt).Ja, det har virket for mig. Dog er Lounge 25 ikke daarlig, saa det er ikke altid jeg gider "bøvle' frem og tilbage. Der kan ogsaa vaere en risiko for at blive afvist, hvis paskontrollen er krakilsk, f.eks. i CPH blev jeg afvist da jeg ville ud i Eventyr Loungen, og i CDG ville de ikke lade mig gaa ind i anden terminal da jeg ikke havde BP hertil.
Ja, det tror jeg! Forbliv i Non-Schengen indtil tiden rinder ud...hvis du da er hurtigt igennem, kan du jo ogsaa teste en af loungerne i SchengenFramförallt FRA är det störst skillnad på loungerna på T2 AF (i Schengen) vs JAL/Sakura samt Primeclass Lounge (Non schengen). Ska inte trötta er med det, men vi får se när vi kliver av planet från SGN på FRA om det blir passkontroll direkt och in i Schengen eller om det finns någon avtagsväg för transit till Non-Schengen och därmed bli kvar i Non-Schengen området så man slipper gå in igen (om det ens är möjligt).