Var iofs ett tag sedan jag var på EWR men som jag minns det är Lufthansas SEN-lounge där relativt liten medan det finns betydligt fler sittplatser i SAS-loungen. Eller har de byggt om?matado skrev:Lufthansa, bättre mat och dryck. Mer sittplats. Fler toaletter.Tyvärr har varken Lufthansa eller SAS någon dusch.Klicka för att utvidga...
Vaniljvodka skrev:Senator-loungen är ganska liten, ja. Men mycket bättre utbud av mat- och dryck. Senaste gången jag var där så blev vi stoppade vid ingången och hänvisade till SAS-loungen pga att vi flög med SAS. *A Gold gjorde ingen skillnad. SAS-loungen då helt knökfull.Klicka för att utvidga...
Ja, LH businessclass lounge bör du komma in i, men är det mycket folk lär du nog bli hänvisad till SAS.Morgan skrev:Har man tillgång till någon mer än SAS lounge när man flyger business class utan status?Klicka för att utvidga...
Vaniljvodka skrev:Senator-loungen är ganska liten, ja. Men mycket bättre utbud av mat- och dryck. Senaste gången jag var där så blev vi stoppade vid ingången och hänvisade till SAS-loungen pga att vi flög med SAS. *A Gold gjorde ingen skillnad. SAS-loungen då helt knökfull.Klicka för att utvidga...
Verkar vara lite godtycke att komma in på Lufthansa loungen.Vaniljvodka skrev:Senator-loungen är ganska liten, ja. Men mycket bättre utbud av mat- och dryck. Senaste gången jag var där så blev vi stoppade vid ingången och hänvisade till SAS-loungen pga att vi flög med SAS. *A Gold gjorde ingen skillnad. SAS-loungen då helt knökfull.Klicka för att utvidga...
ulagun skrev:Verkar vara lite godtycke att komma in på Lufthansa loungen.Samma hände mig förra året.Flög med SAS. Kom inte in som EBG men gick bra när jag halade fram Senator kortet.Upprepar gammalt tips att de har äkta skumpa i Lufthansa loungen, men den finns inte framme, utan man får be personalen om ett glasKlicka för att utvidga...
Flixflex skrev:Verkar vara lite dagsform på skumpan också. Sist jag var där så visste inte personalen vad jag pratade om när jag frågade.Klicka för att utvidga...
Flyger du verkligen från Terminal B med United trodde dom bara flög från A och C....SASmackan skrev:Och om man flyger United med SAS Diamond. Vad kan man förvänta sig på Lufthansas lounge då?Klicka för att utvidga...