Senaste nytt

Lounge (r) på Newark för EBG?

Kimmen00

Medlem
Senator-loungen är ganska liten, ja. Men mycket bättre utbud av mat- och dryck. Senaste gången jag var där så blev vi stoppade vid ingången och hänvisade till SAS-loungen pga att vi flög med SAS. *A Gold gjorde ingen skillnad. SAS-loungen då helt knökfull.

Flög från EWR för 3 veckor sedan. Inge problem för hela familjen att knalla in och käka o dricka i SEN loungen. 3 av oss 4 är EBG/EBD. Halvtomt där, knökfullt i SAS.
Samma sak när jag flög från EWR i juni.
 

FF#1

Medlem
Frugan var där med en gäst här om veckan med ett EBG kort, gick bra.
efter en stund så gick de till SAS lounge som var knök full och stimmig och stojig så de gick tillbaka till Lufthansa igen...
 

ulagun

Medlem
Senator-loungen är ganska liten, ja. Men mycket bättre utbud av mat- och dryck. Senaste gången jag var där så blev vi stoppade vid ingången och hänvisade till SAS-loungen pga att vi flög med SAS. *A Gold gjorde ingen skillnad. SAS-loungen då helt knökfull.
Verkar vara lite godtycke att komma in på Lufthansa loungen.
Samma hände mig förra året.
Flög med SAS. Kom inte in som EBG men gick bra när jag halade fram Senator kortet.
Upprepar gammalt tips att de har äkta skumpa i Lufthansa loungen, men den finns inte framme, utan man får be personalen om ett glas
 

Flixflex

Medlem
Verkar vara lite godtycke att komma in på Lufthansa loungen.
Samma hände mig förra året.
Flög med SAS. Kom inte in som EBG men gick bra när jag halade fram Senator kortet.
Upprepar gammalt tips att de har äkta skumpa i Lufthansa loungen, men den finns inte framme, utan man får be personalen om ett glas

Verkar vara lite dagsform på skumpan också. Sist jag var där så visste inte personalen vad jag pratade om när jag frågade.
 
Toppen