Senaste nytt

Lounge meetings

Möjligen är jag inne ett tag i SAS T5 Lounge (ARN) tidigt imorgon.

Planet lyfter mot Milano Linate 09.00, men har inte bestämt mig för hur tidigt jag vill åka hemifrån. Möjligtvis värdesätter jag de extra minuterna sömn för mycket, men man vet aldrig :p

Last edited:
Möjligen är jag inne ett tag i SAS T5 Lounge (ARN) tidigt imorgon.

Planet lyfter mot Milano Linate 09.00, men har inte bestämt mig för hur tidigt jag vill åka hemifrån. Möjligtvis värdesätter jag de extra minuterna sömn för mycket, men man vet aldrig :p

Jag flyger kl 10:00 med SK1419 till CPH. Hoppas kunna vara ute senast 08:30, kanske t.o.m. 08:00 då jag inte pallar hotellfrukost på Royal Viking. Ses vi i BC-hörnan?

Jag flyger kl 10:00 med SK1419 till CPH. Hoppas kunna vara ute senast 08:30, kanske t.o.m. 08:00 då jag inte pallar hotellfrukost på Royal Viking. Ses vi i BC-hörnan?

Tveksamt... Mitt plan lyfter redan 09.00. Men om du ser någon yrvaken och stressad person runt 1.90m, då är det troligen jag:D

Last edited:
Är BMI & *A fortfarande bundis?:confused:

Jag frågade lite om det igår. Det är numera en One world lounge som Brittis airways har men SAS (och LH?) har avtal med den loungen fortfarande. Det är därför får man fortfarande besöka den loungen och de skriver in alla dina uppgifter på en lista med de som har EBG antar att det får betalt för varje person som är där. När jag checkade in så skrev de på mitt boradingpass att jag fick använda BA lounge samt fick en stämpel för fasttrack.

Det är som så att att DAA (flygplatsen) har en egen lounge med så skulle inte förvåna mig och det blir den loungen de använder i framtiden istället.

Hej,

Jag siktar på att befinna mig i The Wing på HKG ikväll från ca 21 lokal tid. Flyger till HEL med AY70 01:20. Om någon befinner sig på plats och skulle ha möjlighet att gästa en person så får ni gärna höra av er. Har med mig två kompisar som jag gärna skulle få med in.

Mvh

Christian

Sitter just nu i T2 loungen. Det här är ju mer irriterande än om det inte fanns något uttag alls: IMG_20121114_060901.jpg

Toppen