Senaste nytt

Lounge meetings

Kommer vara 4h på LHR imorn 17-21. Kommer vara i CCR men kan gärna gästa in någon i Galleries Club om det skulle behövas

En vän till mig kommer att passera CPH den 4:e januari mellan 13.55 – 16.10.

Undrar ifall någon BC:are som har vägarna förbi hade lust att gästa in honom i loungen?

Oh detta vore ju hur kul som helst om det gick att realisera. Kommer att vara på LHR 1330-xxyy på söndag (16/12) väntande på ett ankommande flyg så om någon vänlig person vill så är jag en utmärkt +1! :)

Morgon,
Kommer vara i SL på ARN ikväll från ca 18.00, kan gästa en. Flyger sedan med ET-715. Såg i morse att jag har tur, verkar vara deras nyaste 737. Levererad den 14 november...

Doha Oryx Lounge loerdag 15-12-12. Fra klokken 19 (fra Nairobi) aften til klokken 01:20. Flyver da QR 620 til Ho Chi Minh. Jeg? Ser meget dansk ud og hedder Anders. Vil baere slips for let at kunne genkendes

Kommer igen til samme lounge 21-12 fra Hanoi og bliver i loungen hele dagen fra ca. 06 morgen til klokken 01+1 (efter midnat) hvor jeg tager til CPH med QR97.

Last edited:
Bekræfter jeg kan gæste op til 6 personer i Doha Oryx Lounge fredag 21-12 fra Hanoi og bliver i loungen hele dagen fra ca. 06 morgen til klokken 01+1 (efter midnat) hvor jeg tager til CPH med QR97. Jeg? Ser meget dansk ud og hedder Anders. Vil baere slips for let at kunne genkendes.

.

Toppen