Senaste nytt

Lounge meetings

Även jag kan gästa där: 16 mars /Lufthansa first class lounge München. Landar 14:05, så kan gästa efter det i schengern-loungen innan vi rör oss bort mot non schengern senare på em. Borde kunna gästa tre. @simon_says91 du får rapportera vad de har för ankor där!
Var där i torsdags och då var det denna anka.
20170309_193922.jpg
 

Yoghurt

Medlem
Någon som skulle ha möjlighet att gästa mig ikväll (måndag den 12:e mars 2017) i Köpenhamn eller på Arlanda? :)

Anländer med SK936 från San Francisco kl 13:20 och åker vidare mot Arlanda med SK1424 15:20. Därifrån blir det ytterligare ett skutt till Helsingfors med SK718 kl 17:35.
 

MattiasL

Ny medlem
Hej

Jag är på LHR nu på Fredag, 17/3 mellan klockan 16-18:30. Är intresserad av lounge access om det finns någon som har möjlighet att gästa.

British Airways och Terminal 5.
 
Last edited:

MattiasL

Ny medlem
I väntan på ombokad flight sitter jag i Terminal 4 LHR 15/3-17 fram till 16:45. Skall flyga Bulgaria Air. Har någon möjlighet att gästa i lounge tas det tacksamt emot.
 

jerixon

Medlem
Sityer i SAS Guld på Arn T5 från cirka 13-14.45 imorgon. Kan hända att jag tar non schengen lounge på vägen också innan avfärd till Chicago.
Hilton Loungen på Slussen ikväll med om någon vill mötas där :)
Släng iväg ett PM om ni är i krokarna. Kan tyvärr ej gästa någon imorrn :)
 

Thornado

Medlem
Sityer i SAS Guld på Arn T5 från cirka 13-14.45 imorgon. Kan hända att jag tar non schengen lounge på vägen också innan avfärd till Chicago.
Hilton Loungen på Slussen ikväll med om någon vill mötas där :)
Släng iväg ett PM om ni är i krokarna. Kan tyvärr ej gästa någon imorrn :)

Jag, @bnr, @Gustav Jonsson och @Abbs är nog där åtminstone just när du kommer (avfärd till Hong Kong 13.50). (åtminstone jag kan gästa någon vid behov)
Detta tar oss ju dock till den viktigare frågan som jag glömde när vi åkte samma flight till Tokyo - hur ser det ut med eventuella smakprov på choklad? ;):D
 
Toppen