Agö
Medlem
Kan du inte testa den nya loungen i C-piren? Eventyr Lounge?04 MAR 19:00-21:00 CPH T2 Aspire Lounge. Kan gæste 2 som rejser med Oneworld
Kan du inte testa den nya loungen i C-piren? Eventyr Lounge?04 MAR 19:00-21:00 CPH T2 Aspire Lounge. Kan gæste 2 som rejser med Oneworld
Ikke endnu! Jeg er helt vild for at prøve den og pressede hårdt på Qatar Airways (ved check-in forleden) for at de skal bruge den nye lounge da den gamle virker død med sure værtinder og begravelses-stemning. Acting manager fortalte at de er fuldt klar over at Aspire er substandard (I) lige nu og at de forhandler med Eventyr lounge - men da det sker fra Headquarter i Doha ved han ikke hvornår det sker. Jeg opfatter det som det sker meget snart. QR ved de må gøre noget særligt for CPH da det stadig kniber med pre-departure champagne i modsætning til f.eks. OSL og ARN (?).Kan du inte testa den nya loungen i C-piren? Eventyr Lounge?
Fullständigt rimligt också att de flyttar loungen till efter säkerhetskontrollen. Det är ju skapligt långt att gå.Ikke endnu! Jeg er helt vild for at prøve den og pressede hårdt på Qatar Airways (ved check-in forleden) for at de skal bruge den nye lounge da den gamle virker død med sure værtinder og begravelses-stemning. Acting manager fortalte at de er fuldt klar over at Aspire er substandard (I) lige nu og at de forhandler med Eventyr lounge - men da det sker fra Headquarter i Doha ved han ikke hvornår det sker. Jeg opfatter det som det sker meget snart. QR ved de må gøre noget særligt for CPH da det stadig kniber med pre-departure champagne i modsætning til f.eks. OSL og ARN (?).
Så sugen på att flyga ner över dagen bara för det!14 mars//Lufthansa First Class lounge München flygplats 05:00-11:30 - kan gästa en person
Är väl bara att göra det dåSå sugen på att flyga ner över dagen bara för det!