Senaste nytt

Lounge meetings

pep

Medlem
Kan du inte testa den nya loungen i C-piren? Eventyr Lounge?
Ikke endnu! Jeg er helt vild for at prøve den og pressede hårdt på Qatar Airways (ved check-in forleden) for at de skal bruge den nye lounge da den gamle virker død med sure værtinder og begravelses-stemning. Acting manager fortalte at de er fuldt klar over at Aspire er substandard (I) lige nu og at de forhandler med Eventyr lounge - men da det sker fra Headquarter i Doha ved han ikke hvornår det sker. Jeg opfatter det som det sker meget snart. QR ved de må gøre noget særligt for CPH da det stadig kniber med pre-departure champagne i modsætning til f.eks. OSL og ARN (?).
 

Agö

Medlem
Ikke endnu! Jeg er helt vild for at prøve den og pressede hårdt på Qatar Airways (ved check-in forleden) for at de skal bruge den nye lounge da den gamle virker død med sure værtinder og begravelses-stemning. Acting manager fortalte at de er fuldt klar over at Aspire er substandard (I) lige nu og at de forhandler med Eventyr lounge - men da det sker fra Headquarter i Doha ved han ikke hvornår det sker. Jeg opfatter det som det sker meget snart. QR ved de må gøre noget særligt for CPH da det stadig kniber med pre-departure champagne i modsætning til f.eks. OSL og ARN (?).
Fullständigt rimligt också att de flyttar loungen till efter säkerhetskontrollen. Det är ju skapligt långt att gå.
 
  • Gilla
Reactions: pep

jtq

Medlem
14 MAR ARN 12:00-13:00 SAS Gold - kan gästa 1
08 APR BKK 07:00-09:00 Royal Silk Lounge - kan gästa 1
25 APR BKK 21:00-00:30 Royal Silk Lounge - kan gästa 1
 
Även jag kan gästa där: 16 mars /Lufthansa first class lounge München. Landar 14:05, så kan gästa efter det i schengern-loungen innan vi rör oss bort mot non schengern senare på em. Borde kunna gästa tre. @simon_says91 du får rapportera vad de har för ankor där!
 
Toppen