Senaste nytt

Lounge meetings

Jeg synes der er en væsentlig forskel på BA97 og BC medlemmer. BA97 er jo generelt hele verden og hvorfor skulle man spilde sin tid på folk som er i en helt anden kontekst? Udvander vi ikke BC.se ved ikke at have vores egne prioriteringer? Vi er trods alt skandinaver og har en del tilfælles ud over at være flyer-buffs. Min pointe er, at jeg gider ikke at invitere hvem som helst på BA97 da jeg ikke er så desperat for selskab at jeg vil invitere hele verden til mit bord i loungen. BC.se er fint, men der sætter jeg nok grænsen. Hvis jeg har lyst til selskab kan jeg jo bare opsøge de mest interessante eller attraktive folk i loungen og se om der er respons. Hvis man inviterer på BA97 kan man jo få en nitte som er svær at slippe af med da man selv har inviteret vedkommende.... eller føler sig forpligtiget til at underholde en nørd bare fordi han/hun inviterede en...?

eller føler sig forpligtiget til at underholde en nørd bare fordi han/hun inviterede en...?
Det är väl inget problem att säga att gästningen redan är tagen, om man inte känner för att träffa en viss person (som inte är från BC)?

Men visst, det vore bättre om vi kunde få en funktion på sidan här som tillät enklare hantering av detta. Även en wiki-post hjälper!

Btw, sitter i GF T5 LHR i ca 30 min om någon är här. Visste inte hur lång min layover skulle bli.

Toppen