Senaste nytt

Lounge meetings

Lättast är att bara regga allt på BA97.com

En fråga kring ba97.com, jag har lagt till mina kommande flygningar nu, och när jag kan gästa. Hur kommer man i kontakt med någon som kan gästa? Alltså om man är på en flygplats en viss tid och ser någon som är där och kan gästa, hur kommer man in kontakt med personen? Såg ingen sån funktion, och sidan hade ingen hjälpfunktion iaf vad jag hittade. Tack.

Notmalt
En fråga kring ba97.com, jag har lagt till mina kommande flygningar nu, och när jag kan gästa. Hur kommer man i kontakt med någon som kan gästa? Alltså om man är på en flygplats en viss tid och ser någon som är där och kan gästa, hur kommer man in kontakt med personen? Såg ingen sån funktion, och sidan hade ingen hjälpfunktion iaf vad jag hittade. Tack.
Normalt sett är man registrerad med sitt flyertalk-användarnamn (går säkert att regga med BC-NAMN också men lär vara lite förvirrande för FT), och då kan kontakt ske genom email eller PM på FT.

Personligen är jag kass på att lägga in gästningar på ba97 eftersom jag lägger in bokningarna vid bokningstillfället och då sällan vet hur tidigt jag tänker komma till flygplatsen (eller för den delen om jag har egen gäst).

Det kommer säkert gå fint, väldigt många kommer ju ensamma och är förhoppningsvis förstående och vänliga människor.
Och så här blev det, ställde mig vid hissen. Kom en herre, syrran hade djup urringning och jag frågade snällt om han kunde gästa syrran. Norrmannen log snällt och sa absolut inga problem. Så nu dricker vi mjöd och äter lite kycklingsallad..

Last edited:
Toppen