Senaste nytt

Lounge meetings

@Magino: Med risk för att jag missat något i den långa tråden: är det fortfarande tänkt att första inlägget ska uppdateras för att innehålla en överblick över vem som är vart när? Eller är det lagt på is pga tid/resursbrist möjligtvis, fullt förståligt i så fall. Jag tycker tanken var kanon, och kan själv tänka mig att hjälpa till att sammanställa och uppdatera då jag är inne rätt ofta om det hjälper (om teknisk möjligt för mig att uppdatera någon annans inlägg, det får man väl fråga mod om).
Om jag förstått det rätt så har inte första inlägget uppdaterats sedan man la in en spärr på hur länge man kan editera ett inlägg. Tyvärr är det inte möjligt att hålla inlägget uppdaterat längre. Det kanske går att göra via google docs eller liknande?

• Gilla
Reactions: pep
Om jag förstått det rätt så har inte första inlägget uppdaterats sedan man la in en spärr på hur länge man kan editera ett inlägg. Tyvärr är det inte möjligt att hålla inlägget uppdaterat längre. Det kanske går att göra via google docs eller liknande?
Ja, og her er @bnr helt på forkant...

@palmen @pep - kan definitivt flika in och hjälpa till, men det som antagligen kommer hindra oss från att kunna ha det på ett vettigt sätt är att det inte går att styra access/edit-rättigheter på ett enkelt sätt.
Om alla har Google-konton så kan man i alla fall göra så man bara ger access till medlemmarna, men då behövs ändå någon som administrerar/modererar så att ingen löper amok.
Ett alternativ är att sätta upp "Google Forms" och ge view-rättigheter till svaren som genereras, spontant tror jag dock att det blir knepigt att markera "paxade" gästningar/liknande då...

Kanske finns det någon på forumet som har bra insikt i hur BA97 fungerar, vi kanske kan kasta ihop en ghetto-version av den på med hjälp av Google Sheets/Forms då?
Ping @nota bene

Nästa helg har jag en liten Europarunda själv och kan gästa en på vardera ställe nedan i lite olika bolags lounger :)

LÖR 23 jan
AMS kl 8-10. OneWorld eller Skyteam
LHR T5 kl 11-14. OneWorld
AMS kl 17-20. Skyteam

SÖN 24 jan
HAM kl 16-18. Star Alliance
CPH kl 20-22. Star Alliance

Toppen