Senaste nytt

Lounge meetings

13JAN2016 Stockholm ARN->CPH 07:00-07:45 ~ SAS Gold lounge T5 - SNIFF, kan tyvärr inte gästa (om jag inte kan dual wielda två *G-kort.)
13JAN2016 Stockholm CPH->TXL 09:20-10:30 ~ SAS Gold lounge T5 - SNIFF, kan gästa en.
17JAN2016 Stockholm TXL->OSL 12:00-14:00 ~ LH Senator - SNIFF, kan gästa 1 st.
17JAN2016 Stockholm OSL->ARN 15:45-16:50 ~ SAS Gold Lounge - SNIFF, kan gästa 1 st.

Edit: var för snabb...

• Gilla
Reactions: pep
16JAN2016 Stockholm ARN 06:30-07:30 SAS Gold lounge T5 - karho kan gästa 1 (Star Alliance)
20JAN2016 Zürich ZRH 07:30-12:00 SWISS Senator Lounge Terminal A - karho kan gästa 1 (Star Alliance)

@Magino: Med risk för att jag missat något i den långa tråden: är det fortfarande tänkt att första inlägget ska uppdateras för att innehålla en överblick över vem som är vart när? Eller är det lagt på is pga tid/resursbrist möjligtvis, fullt förståligt i så fall. Jag tycker tanken var kanon, och kan själv tänka mig att hjälpa till att sammanställa och uppdatera då jag är inne rätt ofta om det hjälper (om teknisk möjligt för mig att uppdatera någon annans inlägg, det får man väl fråga mod om).

• Gilla
Reactions: pep
Godt initiativ @karho Hvad med at overveje et simpelt spreadsheet i the sky som alle kan accesse og sortere i som de ønsker, men kun du kan editere og opdatere?

14JAN2016 Hanoi Downtown 21:00-23:00 The Press Club "lounge" overfor Sofitel Metropole. Introduktion af Taittinger Champagner. Kuponer købes ved indgangen, ca 30 USD Jeg kommer

Godt initiativ @karho Hvad med at overveje et simpelt spreadsheet i the sky som alle kan accesse og sortere i som de ønsker, men kun du kan editere og opdatere?

Hej! Jag är öppen för alla tekniska lösningar som underlättar för oss alla, givet att det är enkelt att uppdatera. Är ingen expert på såna lösningar själv, så tar tacksamt emot förslag och hjälp kring hur man löser det om vi vill gå den vägen.

Kollar redan nu, fredag kl 1330 T5 Arlanda. Jag reser med 2 statuslösa och kan ju bara gästa in 1 utav dom i SAS Guldlounge.
Någon som kan tänka sig att ta med en person in?
Då kör vi på en sista liten bump på detta.
Imorgon fredag 1330 SAS T5 Guldlounge, någon som kan gästa in min syster?

Om din syster är beredd att komma till ARN T5 senast 10:30 kan jag hjälpa till. Landar 10:10.
Tack, men tåget kommer 1245 till Arlanda (om jag inte får napp här så kommer jag stå vid hissen och fråga varenda en om de kan gästa in syrran)

Spinoff fråga, om jag är i loungen är det ok att gå ut och hämta in en gäst? Eller måste gästen komma samtidigt som mig?

Toppen