Senaste nytt

Lounge meetings

Agö

Medlem
Vi är ju några stycken som kommer vara där samtidigt, själv ska man spendera ytterligare 2 timmar i loungen.
Är det inte bara att gå igenom dörren när man väl är i loungen, tyckte någon skrev i en annan tråd att det inte var någon kontroll över vilken del avl loungen man gick till.

Ingen kontroll i Oslo (står emellertid en lapp på dörren att den inre delen är för Gold).
 

agehall

Medlem
Om någon råkar vilja komma in i BA's lounge på EWR, så är jag där just nu. Landar på LHR imorgon runt 9 och hoppas hinna titta förbi GF för frukost också, men det kan bli tight.
 

Stefan62

Medlem
Helsingfors

Aspire Lounge - kan gästa en.

Är här fram till ca kl 18.30 lokal tid och Du kan stanna även efter att jag lämnat loungen.
 

doc

Medlem
Kommer var i BA Galleries DXB vid midnatt natten mellan fredag och lördag 15/16 november och kan gästa två. Kommer till Galleries First på LHR T5 vid 7:30 på morgonen den 16.
 

taxvalp

Medlem
Om någon är sugen på blomkål och folköl så kan jag gästa en SAS-resenär i T4 inrikes på ARN efter 16-tiden. PM i så fall.
 

Dr. Miles

Expert
idag 17 nov 2013, 13:00 - 14:00, SAS Gold Lounge, Stockholm ARN T5: gästar gärna 1 person
idag 17 nov 2013: 16:30 - 19:00, Lufthansa Senator Lounge, Düsseldorf: gästar gärna 1 person
 

jumbooze

Medlem
CPH-LHR-BKK-HKG

Den 29:e Nov
CPH SAS Gold Lounge ca 06:00-07:20
SQ F Lounge @ LHR ca 09:00-11:00 (om jag kan bjuda in med F *A Award)

Den 30:e Nov
TG F Lounge 06:30-15:30 (om jag kan bjuda in med F *A Award, ska försöka bli ombokad till tidigare flight)
 
Jag och Seinan kommer befinna oss på ARN T5 SAS Gold Lounge/SAS Business Lounge imorgon 22 nov från 08:00 för avgång mot Milan Linate SK689 09.20. Några fler som kommer in under morgonen ?
 
Toppen