Senaste nytt

Lounge meetings

Jenkizzz

Medlem
Någon som är på ARN måndagen den 18/11 med ett morgonflyg? Flyger med United till New York klockan 9.00.
Träffar gärna andra resenärer och pratar resor! Om någon dessutom har möjlighet att gästa två personer till *lounge vore det toppen! Ser fram emot att ha guldkort efter den resan. Kan alltid erbjuda ett par historier om att leva som "digital nomads"; resa och jobba på distans jorden runt med alla våra tillhörigheter i handbagaget.. :)
 

flybob

Medlem
Någon som är på ARN måndagen den 18/11 med ett morgonflyg? Flyger med United till New York klockan 9.00.
Träffar gärna andra resenärer och pratar resor! Om någon dessutom har möjlighet att gästa två personer till *lounge vore det toppen! Ser fram emot att ha guldkort efter den resan. Kan alltid erbjuda ett par historier om att leva som "digital nomads"; resa och jobba på distans jorden runt med alla våra tillhörigheter i handbagaget.. :)

Jag är dessvärrre inte på ARN då, men jag tycker att du skall starta en tråd om att vara "digital nomad"!
 

gusten

Medlem
Någon som är på ARN måndagen den 18/11 med ett morgonflyg? Flyger med United till New York klockan 9.00.
Träffar gärna andra resenärer och pratar resor! Om någon dessutom har möjlighet att gästa två personer till *lounge vore det toppen! Ser fram emot att ha guldkort efter den resan. Kan alltid erbjuda ett par historier om att leva som "digital nomads"; resa och jobba på distans jorden runt med alla våra tillhörigheter i handbagaget.. :)

Skicka PM - jag är nog där på morgonen men osäker på om jag kan gästa fler än en person.
 

Patrick

Medlem
Torsdag 7/11, jag är där ca 8:45-9:30 SAS Guldlounge ARN T5. Kan gästa en person.
Fredag 8/11, jag är där ca 11:30-12:30 SEN Schengen VIE. Kan gästa en.
:)
 

Flood

Medlem
Söndag 10/11, SAS Guldlounge, OSL. Är där cirka 1600-1800. Kan säkert gästa någon hemvändande BCN-resenär.
 

palmen

Moderator
Söndag 10/11, SAS Guldlounge, OSL. Är där cirka 1600-1800. Kan säkert gästa någon hemvändande BCN-resenär.

Vi är ju några stycken som kommer vara där samtidigt, själv ska man spendera ytterligare 2 timmar i loungen.
Är det inte bara att gå igenom dörren när man väl är i loungen, tyckte någon skrev i en annan tråd att det inte var någon kontroll över vilken del avl loungen man gick till.
 

Flood

Medlem
Är det inte bara att gå igenom dörren när man väl är i loungen, tyckte någon skrev i en annan tråd att det inte var någon kontroll över vilken del avl loungen man gick till.

Möjligt, jag har inte varit där tidigare. Ni kanske har någon stackare med er som inte åker Plus annars.
 
Toppen