Senaste nytt

Lounge i London på Heathrow

Vill man riktigt spekulera så kan man väl kasta in Virgin och Delta i kalkylen också. T3 blir skyteams svar på vad som finns med Star i t5 idag. Osannolikt men hade varit trevligt.
Jag ser det inte som osannolikt. Samla allt skyteam, som är utspritt på T2, T3 och T4 på T3 och bygg en Skyteamlounge där. Emirates kan flytta till T4, eller kanske rentav till T2?

Jag ser det inte som osannolikt. Samla allt skyteam, som är utspritt på T2, T3 och T4 på T3 och bygg en Skyteamlounge där. Emirates kan flytta till T4, eller kanske rentav till T2?
Hoppas du har rätt! Air France får gärna ta rollen som Lufthansa har på T5. Cremant och macarons istället för gummibjörnar och Becks, ombyte förnöjer :)

Första lounge-besöken på LHR T2 sedan pandemin nu avklarade. United och Singapore. Bägge fortsatt trevliga.

United vägrade i sten ta fram champagnen medan Singapore glatt serverade champagne utan att försöka pracka på Proseccon. Singapores renovering var nog behövlig men som jag tror någon annan sagt var det inte speciellt mycket som var ändrat utan mest uppfräschat.

Första lounge-besöken på LHR T2 sedan pandemin nu avklarade. United och Singapore. Bägge fortsatt trevliga.

United vägrade i sten ta fram champagnen medan Singapore glatt serverade champagne utan att försöka pracka på Proseccon. Singapores renovering var nog behövlig men som jag tror någon annan sagt var det inte speciellt mycket som var ändrat utan mest uppfräschat.
Vilken tid var du i Singapore loungen?
Det vi märkte på träffen i augusti var att champagnen inte fanns där under dagen, men kom fram senare på kvällen när vi besökte den vända #2

Vi var där ganska tidigt - sammanföll med deras två avgångar till Singapore så jag tror det kan vara en anledning att champagnen var på plats. Också en anledning till att loungen var i praktiken fullsatt. En 777 och 380 som har en hel del premiumplatser samt andra bolags business-resenärer...

Vi var där ganska tidigt - sammanföll med deras två avgångar till Singapore så jag tror det kan vara en anledning att champagnen var på plats. Också en anledning till att loungen var i praktiken fullsatt. En 777 och 380 som har en hel del premiumplatser samt andra bolags business-resenärer...
För vid 15-tiden fanns där ingen champagne när vi var där i slutet på Augusti, men när vi gick tillbaka senare vid 18ish fanns där ingen champagne heller, men vid 19:30 så kom champagnen fram!

Så gissningsvis så kommer champagnen fram då det va 2st plan kvar att avgå från LHR till SIN efter vi kom tillbaka och champagnen kom fram, men fanns ingen i närtid när vi var där tidigare!
1727018909692.png

Jag har en connecting flight från MEX via LHR T3 i business med Aeromexico, sedan vidare med SAS till ARN genom T2. SAS-flighten ger ju mig inte access - men får jag access till VS Clubhouse i T3 genom min anländande AM-flight i business?

Toppen