Senaste nytt

Lounge i London på Heathrow

Hälsningar från United lounge!

Någon som vet om man kan se vilken gate ett inkommande plan (SK533) kör in till?
Behöver veta vilken marginal jag behöver för att hinna med SK534
 

Attachments

  • IMG_0693.jpg
    IMG_0693.jpg
    52,1 KB · Visningar: 327

aikelo

Medlem
Hälsningar från United lounge!

Någon som vet om man kan se vilken gate ett inkommande plan (SK533) kör in till?
Behöver veta vilken marginal jag behöver för att hinna med SK534
Räkna med minst 5 minuters längre tid tillbaka då det inte finns några transport band på tillbaka vägen.
(Om du nu ens ska tillbaka dvs)
 

AABack2ARN

Medlem
Japp, räknar med 15 min tillbaka. Inkommande är försenat något, champagnen god, så vill inte lämna för tidigt.

Är det riktig champagne idag eller prosecco?

Jag har inte hittat någon publik information om avgångsgate på Heathrow. Ibland kan loungepersonalen svara beroende på vilka system de har tillgång till och hur mycket kunskap de har. Jag tror dock inte Uniteds personal så enkelt kan se hur SAS plan är planerade.
 

Tonton

Medlem
Champagne idag :)
Följer flyget på flightradar, men osäker hur långt man kan se på kartan... dvs kan man se gate område A eller B...
Personalen här vet tyvärr inte...

Gå till Air Canada loungen, då har du perfekt utsikt över plattan och kan sedermera se om den hamnar på A eller B :) SQ-loungen fungerar också, men då får du titta snett till vänster.

Med det sagt, känn ingen stress. Jag brukar börja promenera bort cirka 10 min innan boarding börjar. Oftast är boarding lite sen, senast igår, och även om den inte är det så är det bara smita förbi alla i kön pga föredömlig priority boarding på London Heathrow.
 

DavveP

Medlem
På väg mot Heathrow, om man är tre kan man köpa in en när man är guld? Tyvärr funkar det ju inte med SAS Plus biljetter för loungetillgång... och aningen taskigt att sätta sig själv i loungen och lämna övriga sällskapet på golvet...
 

Canadien

Medlem
På väg mot Heathrow, om man är tre kan man köpa in en när man är guld? Tyvärr funkar det ju inte med SAS Plus biljetter för loungetillgång... och aningen taskigt att sätta sig själv i loungen och lämna övriga sällskapet på golvet...
Jo, SAS plus ger lounge på Heathrow, alla 4 kommer man in i. Man får inte ta med gäst dock, bara guld som får det.
 
Toppen