Senaste nytt

Lounge access med SAS Businessclass på Newark

Numer är väl Newark city ganska säkert om jag förstår saken rätt. Men vete tusan om det är speciellt trevligt ställe att besöka. Ligger inte The Mills shopping center på ganska bekvämt avstånd från Newark (med taxi). Kommer inte exakt ihåg namnet.

Jo, det ligger på andra sidan vägen bara, men det är ju som vilket amerikanskt shoppingcenter som helst.

Poop ;) nu önskar jag att vi hade fått ha kvar vårt första alt ba (Arn-lhr) (lhr-Mia) (mia-sju) då hade man fått åka 380 och lounger på alla tre stopp

Jo, det ligger på andra sidan vägen bara, men det är ju som vilket amerikanskt shoppingcenter som helst.

Mjo det kanske det är.

Men mitt minne av Newark City (för kanske 10 år sedan) är väldigt mycket utslagna och drogpåverkade människor i närheten av tågstationen och då föredrar jag ett helt vanligt amerikanskt shopping center för att slå ihjäl lite tid. Men som sagt, jag har en känsla att Newark city har jobbat mycket tryggheten de senaste åren och det inte alls är så illa numer.

Jag fick komma in på united pop-up och den var jätte tråkig,hade jag där imot sätt i tid att dom byte gate så hade man kunnat komma in på den större med bättre utbud

Toppen