Senaste nytt

LOT business class från Budapest - ingen lounge?

FF#1

Medlem
Verkar som att LOT loungen i Budapest fortfarande är stängd.
De verkar använda Plaza Premium Lounge
Någon som vet om man får med sig in en gäst där med Star Alliance gold och Businessbiljett eller om det går att köpa in en extra?
 

Rickard_O

Medlem
För att hoppa in lite här, flyger med Swiss nästa månad i ekonomi från Budapest, är Star Alliance guld, finns det någon lounge då att använda?

Enligt Swiss själva ska denna gälla.
1675718239223.png
 

FF#1

Medlem
Någon som vet vad som gäller för gäst om man flyger LOT business och har Star Gold, i Budapest, får man ta med gäst som flyger ecco på samma plan?
 

Tamas

Medlem
Någon som vet vad som gäller för gäst om man flyger LOT business och har Star Gold, i Budapest, får man ta med gäst som flyger ecco på samma plan?
Som star gold fick jag gå in med min son. Vi bägge åkte Swiss eco.
Det är vad som gäller egentligen, star gold får ta med 1 gäst från samma flyg om jag minns rätt.
 

FF#1

Medlem
Hittade en mailadress, till Plaza Premium skrev och frågade.

fick först ett nonsenssvar:
************
Greetings from Plaza Premium Group!

Kindly be informed eligible passengers will receive Airline Lounge Invitation Card. Therefore, please contact airlines to verify the eligibility
**************

sen en stund senare kom det ett bättre svar

**********
Dear FF#1,

Thank you for reaching out to us regarding your upcoming travel on LOT from Budapest to Seoul. We appreciate your interest in our lounge and are glad to hear that you will be flying with us in Business class.

Regarding your inquiry, we would like to inform you that as a Star Alliance Gold Card holder, you are entitled to bring one guest with you to our lounge if they are traveling on the same flight as you. This benefit is complimentary and is applicable to Gold, Senator or Honor membership holders.

Therefore, we are pleased to confirm that you may bring your colleague who is traveling in Economy class on the same flight to our lounge. We hope that this additional service will enhance your travel experience with us.

If you have any further queries or requests, please do not hesitate to contact us. We look forward to welcoming you and your guest to our lounge soon.

**************
 
Toppen