Senaste nytt

LOT business class från Budapest - ingen lounge?

Volatyle

Medlem
Hej

Sitter just nu och fördriver tid på Budapest flygplats. Som jag förstår är LOTs egna lounge stängd och det finns inga alternativ trots business class biljett. Platinum loungen verkar endast vara Austrian, swiss, Lufthansa. Hittar ingen star alliancelogga alls... Bara checkar av på forumet så jag inte missar något?

V
 

mkubisztal

Medlem
Märkligt. Då kanske informationen på staralliance.com är fel.
 

Attachments

  • 46C122E3-01C5-43F4-9B33-203FF1F1D318.png
    46C122E3-01C5-43F4-9B33-203FF1F1D318.png
    89,7 KB · Visningar: 81

E.K

Medlem
Vad har du kvar i tid innan flyget går. Tänkte om du hade möjlighet att gå ut igen till incheckningen igen och fråga dom.
Jag har också haft problem med lounger och fasttrack.
Vid ett tillfälle när jag stod på mig och visade från min bärbara dator så ringde lounge tanten till incheckningen och jag fick personligen prata med vederbörande.

Två olika hemsidor som säger samma sak kan ju knappast ha fel.
 

Volatyle

Medlem
Vad har du kvar i tid innan flyget går. Tänkte om du hade möjlighet att gå ut igen till incheckningen igen och fråga dom.
Jag har också haft problem med lounger och fasttrack.
Vid ett tillfälle när jag stod på mig och visade från min bärbara dator så ringde lounge tanten till incheckningen och jag fick personligen prata med vederbörande.

Två olika hemsidor som säger samma sak kan ju knappast ha fel.

Boardar nu så jag släpper det. Noterar att dom kan ha ändrat from oktober 2021 så gissar ändå damerna i entrén hade rätt. Får hoppas på trevligt besök i WAW istället. Där är iaf LOT öppen!

V
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Hachans

Medlem
Vad har du kvar i tid innan flyget går. Tänkte om du hade möjlighet att gå ut igen till incheckningen igen och fråga dom.
Jag har också haft problem med lounger och fasttrack.
Vid ett tillfälle när jag stod på mig och visade från min bärbara dator så ringde lounge tanten till incheckningen och jag fick personligen prata med vederbörande.

Två olika hemsidor som säger samma sak kan ju knappast ha fel.

Såvida inte kontraktet gick ut nyligen och uppdateringen släpar. Det har hänt flera gånger.
 

E.K

Medlem
Det må vara sant men problemet är att LOT Loungen är i non Schengen.
Och om regelverket inte är ändrat på flygplatsen så kunde man inte komma tillbaka till Schengen igen.
 
Toppen