TAM igen till Sao Paulo?
jumbooze Medlem 25 April 2014 #73 marbe166 skrev: LH F till FRA? Klicka för att utvidga... Spot on Och nu så slutar resan till blåkulla, när jag har samlat mig så kommer jag göra lite review av Tam F, LH F finns det ju en uppsjö av redan. Tack för att ni har gissat och följt resan.
marbe166 skrev: LH F till FRA? Klicka för att utvidga... Spot on Och nu så slutar resan till blåkulla, när jag har samlat mig så kommer jag göra lite review av Tam F, LH F finns det ju en uppsjö av redan. Tack för att ni har gissat och följt resan.
Magino Medlem 30 April 2014 #74 Kul att någon dokumenterade en resa med TAM i F. Enligt en press release som kom ut idag kommer TAM att sluta med F från och med 1 november i år. TAM Eliminating First Class And Improving Business Class - One Mile at a Time
Kul att någon dokumenterade en resa med TAM i F. Enligt en press release som kom ut idag kommer TAM att sluta med F från och med 1 november i år. TAM Eliminating First Class And Improving Business Class - One Mile at a Time