Senaste nytt

Liverapportering MysteryTrip med destination blåkulla

image-2372945699.jpg

image-1108868714.jpg

Det hela började med att en townscar hämtar upp mig på Manhattan och därefter så blev jag mött curbside och lotsad igenom T8 på JFK.
Det var Flagship lounge som gällde där och ingen höjdare. Ingen riktig skumpa. Men därefter väntade en trevligare upplevelse ombord.
Men det var ingen toppservice, crew var lite klumpig och det fanns ingen riktig meny.
Så det man fick njuta av var den hårda produkten plus den förstklassiga servicen på GRU.
Verkligen bra service. Så GRU för mig var en trevlig upplevelse.

Argentinas huvudstad och fotbollslaget Boca Juniors, en klubb som naturligtvis tilltalar oss tack vare deras färger, och tack vare historien bakom dessa färger. Historien känner alla till eller.... om inte; 1907 bestämde man sig för vilka färger man skulle spela i. Man beslöt slumpen avgöra att kopiera färgerna från nästa fartyg som anlände. Lyckligtvis för oss svenskar var fartyget ett svenskt sådant och klubbens färger blev blått och gult.

Mycket riktigt är nu i Bs As.
Skulle åkt tam c hit men de uppgraderade mig till F och jag fick hela F kabinen för mig själv.

image-1388945044.jpg

image-272226554.jpg

image-2526661930.jpg

Trevlig flygning med service på topp blev det vilket var så trevligt när den långa flygningen till gru lämnat lite att önska.

Toppen