Detta finns i Mûnchen men inte i Frankfurt ;)
jumbooze Medlem 30 Mars 2015 #52 Thornado skrev: Någon som har varit i FCL både i ZRH och MUC och kan tipsa om vad som är mest värt ett besök? Klicka för att utvidga... Det enda som ZRH hade bättre var toalettartiklar i duschen, annars så vinner MUC på alla punkter i min bok
Thornado skrev: Någon som har varit i FCL både i ZRH och MUC och kan tipsa om vad som är mest värt ett besök? Klicka för att utvidga... Det enda som ZRH hade bättre var toalettartiklar i duschen, annars så vinner MUC på alla punkter i min bok
simon_says91 Medlem 30 Mars 2015 #53 Första review är postad: Recension: Lufthansas Golden Goose - BusinessClass.se Uppdaterar fortlöpande!
Första review är postad: Recension: Lufthansas Golden Goose - BusinessClass.se Uppdaterar fortlöpande!
Elberto Medlem 14 April 2015 #54 simon_says91 skrev: Hemskt ledsen att de dröjde men behövde lite sömn. (...) Detta är ULTIMATE PRIORITY BOARDING! Klicka för att utvidga... F*N VAD NICE!!!!!!!
simon_says91 skrev: Hemskt ledsen att de dröjde men behövde lite sömn. (...) Detta är ULTIMATE PRIORITY BOARDING! Klicka för att utvidga... F*N VAD NICE!!!!!!!
simon_says91 Medlem 14 April 2015 #55 Nästa lilla recension upplagd: Recension: Lufthansa First Class Lounge München - BusinessClass.se Dock irriterar jag mig på att stående bilder blir liggandes....
Nästa lilla recension upplagd: Recension: Lufthansa First Class Lounge München - BusinessClass.se Dock irriterar jag mig på att stående bilder blir liggandes....
simon_says91 Medlem 14 April 2015 #56 Austrian HON-Circle Lounge Wien: Recension: Liten och privat - BusinessClass.se