Senaste nytt

Liverapport (ish) - Lufthansa First till Buenos Aires

Agö

Medlem
Nu ser det ut som dom glada gamängerna är på väg.

upload_2019-8-30_22-39-8.png


Lufthansa flight LH510 - Flightradar24
 

jerixon

Medlem
Hon satt på 1A mellan Stockholm och Frankfurt sist jag flög LH First med. Då fick vi gate så hon smet iväg med någon VIP Service direkt vid trappan ut i separat fordon. Jag själv fick lugnt promenera till FCL :)

Vi fick bussgate, men taxade ändå in till terminalen. Lite oklart.

Hur som helst så stod en Porsche Cayenne och väntade på oss. Mycket trevligt.

Victoria Silvstedt var ombord samma flyg och satt på 1A. Hon åkte tyvärr inte med oss utan fick klara sig med den buss som tillhandahölls.
 

bnr

Medlem
Härligt! Skicka nu bilder a la johnny me’ linne från flighten...
Haha, vi tänkte posta lite bilder från flighten men wifit fungerade inte. :(

Om ni har tid, så besök gärna Cabana Las Lilas. Magiskt kött och grym service. Sju resor bättre än La Cabrera.
Tror vi är rätt "klara" på restaurangfronten redan. Det blir Chila ikväll (lör) och Don Julio imorgon kväll (sön).
Vi ska hålla resterande tid rätt öppen för att äta "det vi känner för".

Det är derby i morgon, River Plate vs Boca Juniors Se dock till att köpa biljetter till rätt sektion om ni tänker gå
Tack för tipset. Nu vet vi vad vi ska hålla oss borta ifrån. :D
Målet är att inte bli rånad/knivhuggen/knivmördad/mördad/skadad.

Hon satt på 1A mellan Stockholm och Frankfurt sist jag flög LH First med. Då fick vi gate så hon smet iväg med någon VIP Service direkt vid trappan ut i separat fordon. Jag själv fick lugnt promenera till FCL :)
Ja hon kanske skulle bokat det nu också. :p

Varför dyker bilden ur Sällskapsresan när Weiron Holmberg kör Sven Melander i rullstol över gränsen upp i mitt huvud?
Haha, det är nog inte en helt felaktig bild.

Vem är i tillstånd att köra vem är du frågan ;)
Igår kväll var ingen av oss i ett tillstånd som var stabilt nog. :D
 
Toppen